جیمز گان: راکت نقش بزرگی در سری سوم نگهبانان کهکشان دارد

9 April 2020 - 18:30

جیمز گان (James Gunn) کارگردان مجموعه فیلم‌های نگهبانان کهکشان، در اکانت شخصی توییتر خود به پرسش یکی از طرفداران خود درباره مطرح شدن اصالت مرموز راکت در سری سوم پاسخ داد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گرچه گان چیزی را در پاسخ به این سوال تایید نکرده، اما گفته شخصیت راکت با بازی بردلی کوپر (Bradley Cooper) بخش بزرگی در سری سوم دارد و این چیزی است که او مدتهاست برای این شخصیت برنامه ریزی کرده است. او نویسنده و کارگردان دو سری قبلی است و بعد از کشمکش‌های فراوانی که بر سر توییت‌های سابق او پیش آمد و در پی آن اخراج شد، با حمایت ویژه بازیگران پروژه و مذاکره با دیزنی مجدد به سر کار بازگشت. دیزنی به او این اجازه را داد تا سری آخر این فرنچایز را بعد از اتمام تولید The Suicide Squad (جوخه انتحاری) بسازد.

سری اول نگهبانان کهکشان در فاز دوم دنیای سینمایی مارول بسیار موفق ظاهر شد و ۷۷۶ میلیون دلار فروش خالص داشت و به دلیل شوخ طبعی، داستان احساسی و کارگردانی گان و ساند تراک‌هایش مورد تحسین گسترده ای قرار گرفت و بیش از ۲.۵ میلیون نسخه از آن فقط در سال ۲۰۱۴ فروخته شد‌. فیلم دوم سه سال بعد اکران شد و به اندازه فیلم اول موفق بود و ۸۰۰ میلیون دلار فروخت و بخاطر بازی بازیگرانش، کارگردانی، ساندتراک و داستان مورد توجه متتقدین و مخاطبین قرار گرفت.

این تیم فضایی اخیرا در فیلم انتقام جویان: پایان بازی دیده شد و در حالی که ماجراجویی جدیدشان تاریخ اکران ندارد، گان فیلم‌نامه‌اش را سال گذشته تمام کرده و با آغاز تولیدش در سال آینده، احتمالا سال ۲۰۲۲ راهی سینماها می‌شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.