فیلم My Spy توسط استودیو آمازون خریداری شد

10 April 2020 - 11:30

در نتیجه تعطیلی سینماها به خاطر انتشار ویروس کرونا، فیلم اکشن کمدی My Spy «جاسوس من» محصول STX که تاریخ اکرانش چندین بار تغییر کرده بود، توسط استودیو آمازون خریداری شد. هنوز تاریخ پخش این فیلم در آمازون پرایم مشخص نشده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم My Spy داستان جی‌جی مامور مخفی سرسخت (با بازی دیو باتیستا (Dave Bautista)) را دنبال می‌کند که تنزل درجه پیدا کرده و خودش را در اختیار یک دختربچه ۹ ساله به نام سوفی پیدا می‌کند، چون جی‌جی در حال جاسوسی کردن از خانواده او بوده است. وقتی سوفی متوجه دوربین‌های مداربسته در خانه می‌شود، از مهارت خودش برای ردیابی مرکز عملیات نظارت بهره می‌برد. او در ازای لو ندادن جی‌جی، او را مجبور می‌کند با هم وقت بگذرانند و به سوفی یاد بدهد چطور به یک جاسوس تبدیل شود.

جان و اریک هوبر (Jon and Erich Hoeber) نویسندگی فیلمنامه را برعهده داشتند. در این فیلم کریستن شال (Kristen Schaal)، پاریسا فیتز هنلی (Parisa Fitz-Henley)، کلوئی کلمن (Chloe Coleman)، کن جئونگ (Ken Jeong) و دویر راجرز (Devere Rogers) هم حضور دارند.

My Spy قبل از شروع بحران کرونا در کانادا اکران شد و فروش ۲۰۰ هزار دلاری داشت. این فیلم در باکس آفیس جهانی هم به فروش ۴.۴ میلیون دلاری رسیده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.