تایکا وایتیتی اطلاعات جدیدی از فیلم Thor 4 منتشر کرد

10 April 2020 - 12:30

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) طی یک لایو اینستاگرامی اطلاعات جالبی از فیلم جدیدش در دنیای سینمایی مارول منتشر کرد. او گفته فیلمنامه فیلم ابرقهرمانی Thor: Love and Thunder «ثور: عشق و تندر» بسیار اغراق‌آمیز است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این لایو اینستاگرامی تسا تامپسون (Tessa Thompson) هم حضور داشت. تامپسون که قرار است در این فیلم دوباره نقش والکری پادشاه کنونی آزگارد را بازی کند، اعتراف کرد هنوز نسخه نهایی فیلمنامه را نخوانده است. وایتیتی هم گفت این فیلمنامه چهار یا پنج بار مورد بازنویسی قرار گرفته است. او در ادامه گفت:

فیلمنامه این فیلم شدیدا اغراق‌آمیزه. Thor: Ragnarok «ثور: رگنراک» در مقایسه با این فیلم یک داستان کاملا ساده و معمولیه. فیلم جدید طوری شده که انگار از چند تا بچه ۱۰ ساله پرسیدیم دوست دارید چه اتفاقاتی توی فیلم بیفته و همه این ایده‌ها رو توی فیلم قرار دادیم.

وایتیتی طی این لایو همچنین به کوسه‌های فضایی اشاره کرد که طرفداران مارول آن‌ها را خوب می‌شناسند. البته وایتیتی را که می‌شناسید، او گاهی اوقات حرف‌هایی را بدون قصد و غرض می‌زند، فقط چون آن حرف‌ها بامزه هستند. اما امیدواریم این حرفش حقیقت داشته باشد.

وایتیتی همچنین گفت در این فیلم انتظار حضور موج سوار نقره‌ای را نداشته باشید، اما شاید بتا ری بیل را ببینید. او به نقش کریستین بیل (Christian Bale) در این فیلم هم هیچ اشاره‌ای نکرد. البته وایتیتی گفت در این فیلم شاهد حضور بیشتری از کورگ هستیم که خودش صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.