پوستر رسمی فیلم مهیج Arkansas منتشر شد

10 April 2020 - 15:00

لاینزگیت پوستر رسمی درام جنایی جدید Arkansas به کارگردانی کلارک دوک (Clark Duke) و بازی لیام همسورث (Liam Hemsworth)، وینس وان (Vince Vaughn)، جان مالکوویچ (John Malkovich) و دوک را منتشر کرده است. این فیلم قرار بود اول مه اکران شود و حالا از ۵ مه روی پلتفرم های اپل، آمازون، On Demand، بلوری و دی‌وی‌دی در دسترس خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم براساس رمان پر فروشی به همین نام از جان برندون (John Brandon) است که مواد فروشی سه دهه از Deep South را نشان می‌دهد و به دنبال چرخه خشونتی است که مردان جوان را خلافکار بار می‌آورد و پیرمردها را افسانه می‌کند.

در اولین فیلم کلارک دوک، کایل با بازی همسورث و سوین با بازی دوک برای رییس فروش مواد، فراگ، کار می‌کنند که هرگز او را ندیده‌اند. آن‌ها روزها محیط بان و شب‌ها مواد فروش هستند. دنیای این دو با تصمیماتی که می‌گیرند، عوض می‌شود، کایل، سوین و جونا با بازی ادن برولین (Eden Brolin) در مقابل فراگ قرار می‌گیرند و امپراتوری او را تهدید می‌کنند.

دوک و اندرو بونکرانگ (Andrew Boonkrong) فیلم‌نامه کار را نوشته‌اند.
مایکل کنث ویلیامز (Michael Kenneth Williams)، ویویکا ای. فاکس (Vivica A. Fox)، چندلر دوک (Chandler Duke) و جان ملکوویچ (John Malkovich) دیگر بازیگران فیلم هستند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.