آغاز مذاکرات اسکورسیزی با غول‌های استریم آنلاین برای ساخت فیلم جدیدش

12 April 2020 - 09:30

سابقا اعلام شد که استدیو پارامونت‌پیکچرز حقوق Killers of the Flower Moon فیلم جدید کارگردان نام‌آشنای هالیوودی یعنی مارتین اسکورسیزی را خریداری کرده است اما ظاهرا هزینه‌های ساخت این فیلم آن‌قدر بالا هستند که پارامونت پیکچرز به تنهایی قادر به ساختش نخواهد بود. به همین منظور امروز اعلام شد که اسکورسیزی با دو غول سرویس‌های استریم آنلاین، اپل و نتفلیکس، مذاکرات خود را آغاز کرده است. برای دریافت جزییات بیشتر با سینما فارس درادامه خبر همراه باشید.

با استقبال کم‌نظیری که سال قبل از فیلم مرد ایرلندی (The Irishman) صورت گرفت، مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) پروژه بعدی خود که همکاری دوباره با لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) و رابرت دنیرو (Robert De Niro) است را رسما اعلام کرد. حال به گزارش وال‌استریت ژورنال گفته شده که اسکورسیزی برای موضوعات نشر و مالی فیلمش با پلتفرم‌ها و سرویس‌های پخش آنلاینی چون اپل و نتفلیکس وارد مذاکره شده است. دلیل این تصمیم هم مشخص است؛ تامین بودجه‌ی هنگفت ۲۰۰ میلیون دلاری. اگر این مذاکرات به سرانجام رسید، رسما دومین همکاری اسکورسیزی با نتفلیکس خواهد بود؛ سال قبل این کمپانی بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری ساخت «مرد ایرلندی» را پرداخت کرد و این فیلم هم نامزد ۱۰ بخش مختلف در مراسم اسکار ۲۰۲۰ شد.

پیش‌تر گفته شد که پارامونت‌پیکچرز (Paramount Pictures) حقوق فیلم قاتلان ماه کامل (Killers of the Flower Moon) را خریداری کرده بود و حالا موافقت خود برای آغاز مذاکرات تیم سازنده فیلم با دیگر استدیو و اسپانسر را اعلام کرده است و اسکورسیزی نیز به سراغ نتفلیکس و اپل رفته است؛ حال باید دید نتیجه این مذاکرات چه خواهد شد.

فیلم Killers of the Flower Moon اقتباسی‌ست از کتابی با همین عنوان نوشته‌ی دیوید گرن (David Grann). داستان فیلم یک معمای قتل را در فضای اوکلاهاما دهه ۱۹۲۰ میلادی روایت می‌کند؛ جایی که به سرخپوست‌های بخش اوسیج (Osage) درآمدی در ازای پیداشدن نفت زیر قلمروی آن‌ها داده می‌شود. ناگهان اهالی این منطقه به طرز مرموزی کشته می‌شدند و همچنین کسانی که سعی می‌کردند این موضوع را بازرسی کنند به همین سرنوشت دچار می‌شدند. این ماجرا منجر به راه‌اندازی اف‌بی‌آی امروزی شد، تا به این قانون‌شکنی و کشف معمای این ماجرا را کمک کند.

اسکورسیزی در گذشته گفته بود:

وقتی کتاب دیوید گرن را خواندم، به خودم آمدم و آدم‌ها، فضا و کارهای قصه را حس کردم. و به خود گفتم که باید این فیلم را بسازم. بابت همکاری با اریک راث (Eric Roth) فیلمنامه‌نویس و لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر خوشحالم که می‌توانم این داستان تمام‌عیار آمریکایی را به روی پرده بیاورم.

فیلم Killers of the Flower Moon که فیلمنامه اریک راث را دارد، توسط ایمیرتیو انترتینمنت (Imperative Entertainment) و اپیان وی پروداکشنز (Appian Way) ساخته خواهد شد. لازم به ذکر است که اریک راث فیلمنامه‌نویس عنوان A Star is Born می‌باشد.

فیلم «قاتلان ماه کامل» هفتمین همکاری رسمی دی‌کاپریو و اسکورسیزی است که منجر به کسب افتخارات و جوایز متعددی برای هر دوی آن‌ها شده است. از جمله‌ی این آثار می‌توان به فیلم‌های The Aviator،  The Departed، Gangs of New York، Shutter Island، The Wolf of Wall Street و The Audition اشاره کرد. Killers of the Flower Moon برای انتشار در ۲۰۲۱ برنامه‌ریز شده است.

منبع: Coming Soon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.