مت ریوز از تاثیر توقف ساخت The Batman بر فیلمش می‌گوید

12 April 2020 - 09:00

مت ریوز (Matt Reeves) کارگردان فیلم بتمن (The Batman) اذعان کرد که توقف روند تولید می‌تواند باعث ایجاد تغییرات اثرگذاری در فیلم شود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.
حدود یک ماه پیش تولید فیلم The Batman ساخته کمپانی DC با هنرنمایی رابرت پتینستون (Robert Pattinson) به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود. گفته شده پس از این که امنیت کافی برای ادامه‌دادن فیلمبرداری برقرار شود، ساخت آن از سر گرفته خواهد شد.
هرچند طی مصاحبه‌ای که اخیرا با مت ریوز صورت گرفته، او توضیح داد که این مدت‌زمان توقف ناخواسته، به وی این اجازه را داده که در مورد یک سری مسائل تجدید نظر کند.
وی در گفتگو با ددلاین افزود:

چنین اتفاقات غیرمنتطره یا خوشحال‌‌کننده‌ای ممکن است زمان فیلمبرداری هر فیلمی رخ دهد. این مسئله برای یک اتفاق درحال جریان، خود یک موفقیت و تلاش گذرا تلقی می‌شود.

او در ادامه افزود:

می‌خواهم بگویم که این تغییرات شامل حال پلان و سکانس‌های ضبط‌نشده‌ای‌ست که به داستان و روند اصلی آن مربتط‌‌‌اند. می‌توان به دیدِ داشتن یک فرصت پیش‌آمده برای بررسی روند تاثیر برخی از آن تغییرات و اتفاقات غیرمنتظره بر فیلم نگاه کرد. به دلیل پیچیدگی و شلوغی چنین آثاری در سینما، فرصت کافی برای ساخت و پرداخت آن را نخواهید یافت. البته که در این شرایط می‌توانم به پلان‌ و سکانس‌های طولانی که هنوز ضبط‌شان نکرده‌ایم، خوب فکر کنم تا ببینم چگونه می‌توان به نحو احسن از پس درک و ضبط‌شان برآیم.

این کارگردان همچنین از عدم‌ تمایلش برای بازنویسی فیلمنامه‌ی این فیلم صحبت کرد و گفت:

کار بر روی فیلمنامه تقریبا ۲ سال به‌طول انجامید و می‌توان گفت که یکی از خاص‌ترین معماهایی‌ست که حاصل تلاش من و همکارانم است.

ریوز درباره وضعیت تیم عوامل سازنده افزود:

در حال حاضر به مراحل تدوین نرسیدیم چراکه بخش کمی از فیلم را ضبط کرده‌ایم و به بررسی پس‌وپیش سکانس‌های ضبط‌شده مشغولم.

فیلم The Batman که توسط مت ریوز کارگردانی خواهد شد، بجز رابرت پتینسون، دیگر ستارگانی چون کالین فارل (Colin Farrell) در نقش پنگوئن، زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) در نقش زن گربه‌ای، پل دانو (Paul Dano) در نقش معما گو، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش کمیسر گوردون، اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد پنی‌ورث، جان تورتورو (John Turturro) در نقش کارماین فالکونی و پیتر سارزگارد (Peter Sarsgaard) در نقش گیل کولسن را در تیم بازیگری خود دارد. همچنین وظیفه آهنگسازی فیلم برعهده مایکل جیاچینو (Michael Giacchino) است که پیش از این شاهد حضورش در پروژه‌هایی چون Mission Impossible (ماموریت غیرممکن)، Up (بالا) و Jurassic Park (پارک ژوراسیک) بوده‌ایم.

۲۵ژوئن ۲۰۲۱ تاریخی‌ست که برای انتشار فیلم The Batman درنظر گرفته شده است.

منبع: DigitaSpy

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.