فده آلوارز کارگردان ترسناک ۱۶ ایالت خواهد بود

12 April 2020 - 13:30

Lionsgate موفق شد تا حقوق فیلم ۱۶ States را به‌دست آورد. این فیلم دارای فیلم‌نامه‌ای داغ و ویژه است که توسط جان ریکوا (John Requa) و گلن فیکارا (Glenn Ficarra) نوشته‌شده است. سازنده‌ی فیلم Don’t Breathe یعنی فده آلوارز (Fede Álvarez) برای کارگردانی این اثر به جمع عوامل آن پیوسته است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بیماری همه‌گیر، این بار با زامبی‌ها و داستان یک مادر که سعی در پیدا کردن خانواده‌اش دارد محور اصلی موضوع این فیلم است. توصیف‌شده است که این پروژه سایه‌هایی از فیلم زامبی محور ویل اسمیت (Will Smith) یعنی I Am Legend در خود دارد.

۱۶ States هفته‌ی پیش معرفی شد و موردتوجه خریدارانی که از دست گذاشتن روی چنین موضوعی آن‌هم در وضعیت کنونی ترسی ندارند، قرار گرفت. کمپانی Lionsgate در طول هفته در صدر لیست خریداران قرار داشت.

ریکوا و فیکارا این پروژه را از سال گذشته آماده کرده بودند اما رویدادهای جهانی باعث شده بود تا فیلم‌نامه برای تهیه‌کنندگان و خریداران معرفی نشود.

روی لی (Roy Lee) و میری یون (Miri Yoon) از Vertigo Entertainment در کنار ریکوا، فیکارا و چارلی گوگولاک (Charlie Gogolak) از طرف شرکتشان بانام Zaftig Films تهیه‌کنندگان آن هستند. آلوارز، شینتارو شیموساوا (Shintaro Shimosawa) و رودولفو سایاگس (Rodolfo Sayagues) از کمپانی Bad Hombre دیگر تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

این پروژه موجب همکاری مجدد آلوارز با جو دریک (Joe Drake)، نیتن کاهین (Nathan Kahane) و ارین وسترمن (Erin Westerman) که ریاست گروه سازنده‌ی این فیلم را برای لاینزگیت بر عهده دارد، شده است. دریک و کاهین تهیه‌کنندگان فیلم‌های Don’t Breathe و Evil Dead به کارگردانی آلوارز بودند. آن‌‌ها در فیلم Evil Dead با سم ریمی (Sam Raimi) نیز در کمپانی Ghost House همکاری کردند. وسترمن نیز در فیلم Don’t Breathe تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده داشت. دیمون ولف (Damon Wolf) نیز که اکنون ریاست بخش بازاریابی لایزگیت را بر عهده دارد، نظارت بر عملکرد کمپین تبلیغاتی Don’t Breathe را برای شرکت Screen Gems که آن زمان در بخش بازاریابی این کمپانی فعالیت می‌کرد، انجام می‌داد.

آرون جینس (Aaron Janus) ناظر این فیلم برای Lionsgate در کنار اسکات اوبراین (Scott O’Brien) است.

ریکوا و فیکارا نویسندگان و کارگردانانی هستند که آثاری ازجمله Crazy, Stupid, Love و Focus را در کارنامه‌ی خود دارند. آن‌ها همچنین نویسندگان فیلم ماجراجویانه‌ی پیشِ روی Disney یعنی Jungle Cruise با نقش‌آفرینی دواین جانسون (Dwayne Johnson) و امیلی بلانت (Emily Blunt) هستند.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.