تصاویر تازه‌ای از Wally’s Wonderland منتشر شد

12 April 2020 - 13:00

تصاویر تازه‌ای از پشت‌صحنه‌ی فیلم ترسناک مهیج Wally’s Wonderland که نیکولاس کیج (Nicolas Cage) نقش اصلی آن را بر عهده دارد، منتشر شد. این تصاویر شامل اولین عکس‌ها از ظاهر عروسک‌های شرور انیماترونیکی است که شخصیت کیج در فیلم با آن‌ها مبارزه می‌کند. این عنوان تازه‌ترین فیلم ترسناک مستقلی است که کیج پس از فیلم علمی تخیلی ترسناک Color Out of Space محصول ۲۰۱۹ در آن بازی خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Wally’s Wonderworld داستان یک خانه‌به‌دوش با بازی کیج را دنبال می‌کند که ناخواسته کارهای سرایداری یک پارک تفریحی پلمپ شده به نام Wally’s Wonderland برای بازگشایی دوباره‌ی آن را انجام می‌دهد. سرانجام همه‌چیز به‌اندازه‌ای بدتر می‌شود که او خود را در حال مبارزه برای نجات جانش درون کابوسی زنده می‌یابد.

علاوه بر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار نیکولاس کیج، امیلی توستا (Emily Tosta)، بت گرنت (Beth Grant)، ریک ریتز (Ric Reitz) و کریس وارنر (Chris Warner) دیگر ستارگان این عنوان هستند.

کوین لویس (Kevin Lewis) بر اساس فیلمنامه‌ای به قلم جی.او. پارسونز (G.O. Parsons) کارگردانی Wally’s Wonderworld را انجام می‌دهد. گروه استودیویی Landmark و Landafar Entertainment و JD Entertainment در کنار Saturn Films و Screen Media Ventures تولیدکنندگان این اثر هستند. Baffin Media Limited و Great Point Media دیگر حامیان این پروژه هستند.

مدیرعامل Landmark دیوید اوزر (David Ozer)، گرنت کرامر (Grant Cramer) و جرمی دیویس (Jeremy Davis) در کنار کیج و مایک نایلون (Mike Nilon) تهیه‌کنندگی این فیلم را انجام می‌دهند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.