دواین جانسون: مرا برای بازی در فیلم Jack Reacher انتخاب نکردند

12 April 2020 - 16:30

دواین جانسون (Dwayne Johnson) طی چند سال اخیر با چندین فیلم مهم، حسابی سر خودش را شلوغ کرده است. اکران فیلم بعدی او Jungle Cruise «جانگل کروز» یکسال به تعویق افتاد، اما او در حال آماده شدن برای حضور در فیلم Black Adam «بلک آدام» محصول دی‌سی است. جانسون به تازگی اعلام کرده سازندگان فیلم Jack Reacher «جک ریچر» قصد داشتند از او در نقش اصلی فیلم استفاده کنند، اما این نقش به تام کروز (Tom Cruise) رسید. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جانسون طی یک مصاحبه درباره انتخاب نشدنش برای بازی در نقش جک ریچر گفته است:

در هالیوود، بازیگران شرایط سختی دارند. بعضی از بازیگران به خاطر رنگ پوست یا قدشان مناسب یک نقش خاص هستند. خوشبختانه بازیگران زیادی شبیه من وجود ندارند. پس همه نقش‌هایی که از اول دوران حرفه‌ای خودم بازی کردم کاملا برای خودم طراحی شده بودند – به جز جک ریچر. البته ده سال پیش من شرایط کاملا متفاوتی داشتم. تام کروز بزرگترین ستاره اکشن بود و من نبودم.

بعد از تست با من تماس گرفتند و گفتند نقش به تو تعلق نگرفت. من نمی‌دانستم شانسی در گرفتن این نقش دارم، اما اطرافیانم باعث شدند چنین فکری بکنم. جک ریچر شخصیت محبوبی در سراسر دنیاست و اگر این نقش به من می‌رسید نمی‌توانستم هرکاری دلم می‌خواهد با آن انجام بدهم. پس از اینکه این نقش به من نرسید خیلی خوشحالم.

او هفته گذشته هم اعلام کرده بود فیلم Hobbs & Shaw 2 «هابز و شاو ۲» در دست ساخت قرار دارد. البته تیم سازنده هنوز مسیر داستانی و کارگردان را انتخاب نکرده‌اند.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.