دیزنی آهنگساز سریال Beauty and the Beast را مشخص کرد

12 April 2020 - 20:00

همان‌طور که می‌دانیم سرویس دیزنی‌پلاس قرار است سریال پیش‌درآمدی از عنوان محبوب دیو و دلبر (Beauty and the Beast) را بسازد. در جدیدترین خبر از این مجموعه، آهنگساز سریال نیز مشخص شده است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.


الن منکن (Alan Menken) که رابطه خوبی با مسولان دیزنی دارد و در ۳۰ سال گذشته در بسیاری از پروژه‌های این کمپانی حضور داشته است، اخیرا طی یک ویدیو در شو و برنامه آموزشی موزیکال، حضور خود در سریال Beauty and the Beast دیزنی که حول دو شخصیت لیفو (LeFou) و گستون (Gaston) ساخته خواهد شد را تایید کرد. درگذشته، الن منکن به همراه هاوارد اشمن (Howard Ashman) وظیفه آهنگسازی نسخه اصلی «دیو و دلبر» در ۱۹۹۱ را برعهده داشتند؛ همکاری او به آن‌جا ختم نشد و در نسخه بازسازی‌شده سال ۲۰۱۷ با همکاری تیم رایس (Tim Rice) هم حضور داشتند. او همچین حضورش در فصل دوم سریال Disenchanted را تایید کرد و گفت که مشغول کار بر روی این پروژه نیز هست.
نگارش و ساخت این سریال موزیکال شش قسمتی بر عهده سازندگان سازندگان “روزی روزگاری” (Once Upon A Time) یعنی ادی کیتسیس (Eddy Kitsis) و آدام هورویتز (Adam Horowitz) می‌باشد و الن منکن نیز درحال مذاکره برای بازگشت و حضور در این سریال است. گفته شده جاش گد (Josh Gad) و لوک ایونس (Luke Evans) برای بازی در نقش‌های خود در این مجموعه حضور خواهند داشت؛ هرچند که این موضوع هنوز رسما تایید نشده اما طبق منابع خبری امکان بازگشت ستارگان «دیو و دلبر» به عنوان بازیگر مهمان در این سریال وجود دارد. جاش گد درکنار ادی کیتسیس و آدام هورویتز شورانرهای سریال خواهند بود و این ۳ با همکاری لوک ایونس، از نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه ۶ قسمتی هستند. گفتنی‌ست که استودیو ای‌بی‌سی سیگنیچر (استودیو ABC Signature) وظیفه ساخت و تامین مالی این پیش‌درآمد را برعهده دارد. طبق گزارشات، ایده ساخت این مجموعه، از زمان همکاری گد، کیتسیس و هورویتز سر پروژه ساخت ریبوت سریال ملغی‌شده‌ی Muppets Take Manhattan به‌وجود آمده است؛ اختلاف این ۳ نفر با سازندگان سریال Muppets باعث خروج نویسندگان و به‌طبع، لغو پروژه شد.
«دیو و دلبر» به کارگردانی بیل کاندن (Bill Condon)، بازسازی انیمیشنی کلاسیک و محبوبی با همین عنوان است که در سال ۱۹۹۱ به نمایش درآمد. بازیگران این فیلم اشخاصی چون اما واتسون (Emma Watson) در نقش دلبر، دن استیونس (Dan Stevens) در نقش دیو، اوان مک‌گرگور (Ewan McGregor)، ایان مک‌کلن (Ian McKellen)، لوک ایوانز (Luke Evans)، جاش گاد (Josh Gad)، کوین کلاین (Kevin Kline)، استنلی توچی (Stanley Tucci) و اما تامپسون (Emma Thompson) هستند. گفتنی‌ست که «دیو و دلبر» توانست وارد فهرست ۱۰ فیلم پرفروش تمام ادوار تاریخ شود؛ آن هم با فروش کلی ۱٫۲۵ میلیارد دلاری و بودجه ساختی بین ۱۶۰-۲۵۵ میلیون دلاری.

– ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.