اولین تصویر از تیموتی شالامی در فیلم Dune منتشر شد

13 April 2020 - 23:30

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار اولین تصویر از فیلم Dune «تل‌ماسه» ساخته دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) منتشر شد. ویلنوو که سابقه کارگردانی فیلم‌هایی مثل Blade Runner 2049 «بلید رانر ۲۰۴۹» و Arrival «ورود» را برعهده داشته، این فیلم را براساس رمانی نوشته فرانک هربرت ساخته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در فیلم Dune تیموتی شالامی (Timothee Chalamet) نقش پال آتردیس را بازی می‌کند که در این تصویر منتشر شده هم او را در زادگاهش کالیدن می‌بینیم. در این فیلم خانواده آتردیس کالیدن را به مقصد آراکیس ترک می‌کنند، اما توسط خاندان هارکونن مورد حمله قرار می‌گیرند. طی این حمله اتفاقاتی می‌افتد که باعث می‌شود پال زودتر از آن چیزی که فکرش را می‌کرد رهبری سرزمینش را برعهده بگیرد.

ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، جاش برولین (Josh Brolin)، استلان اسکارشگورد (Stellan Skarsgård)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، جیسون موموآ (Jason Momoa)، خاویر باردم (Javier Bardem) و زندیا (Zendaya) دیگر بازیگران این فیلم هستند. ویلنوو گفته قصد دارد دنباله Dune را هم بسازد، اگرچه استودیوی برادران وارنر هنوز ساخت آن را تایید نکرده است.

فیلم Dune قرار است ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۹۹) اکران شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.