تاریخ اکران سینمایی انیمیشن Soul تغییر کرد

14 April 2020 - 17:00

کمپانی Disney تاریخ اکران انیمیشن Soul را از ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) به ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان) تغییر داد. این تاریخ در بازه‌ی زمانی عید شکرگزاری قرار دارد که دیگر انیمیشن آن‌ها یعنی Raya and the Last Dragon پیش‌تر قرار بود در آن اکران شود. تاریخ اکران این انیمیشن ۲۵ نوامبر (۵ آذر) بود و اکنون Raya and the Last Dragon در ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند) اکران خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بازه‌ی زمانی اوایل ماه مارس، زمانی است که دیزنی بسیاری از آثار موفق خود ازجمله انیمیشن Zootopia، فیلم Captain Marvel و اخیراً انیمیشن Onward محصول Pixar را در آن اکران کرده است.

انیمیشن Soul به کارگردانی پیت داکتر (Pete Docter) و کمپ پاورز (Kemp Powers) داستان روح یک موزیسین را دنبال می‌کند به‌صورت ناگهانی ارتباطش با زندگی قطع می‌شود اما در همین حین خودش را منتقل‌شده به خارج از جسمش در مکانی که روح‌ها ساخته می‌شوند پیدا می‌کند. او در آنجا به کمک یک روح تازه در حال تلاش برای یافتن راهی برای بازگشت به جسمش در زمین خواهد بود و در همین زمان روح دیگر چیزهای زیادی راجع به زندگی بر روی زمین یاد می‌گیرد. بیستم نوامبر دقیقاً بازه‌ای قبل از شکرگزاری است که دیزنی سال گذشته Frozen 2 را در آن اکران کرد. این زمان بازه‌ی بسیاری شلوغی شامل محصول مشترک کمپانی‌های Warner Bros و Legendary یعنی Godzilla vs. Kong، کمدی Sony با بازی کوین هارت (Kevin Hart) بانام The Man From Toronto و پروژه‌ی نامشخصی به تولید شرکت‌های Amblin و Universal است. چهارشنبه‌ی قبل از عید شکرگزاری نیز آثار No Time to Die از کمپانی MGM، درام تنیسی King Richard با بازی ویل اسمیت (Will Smith) از کمپانی برادران وارنر و کمدی تازه‌ی سونی بانام The Happiest Season با بازی کریستن استوارت (Kristen Stewart) اکران خواهند شد.

Raya and the Last Dragon به کارگردانی پل بریگز (Paul Briggs) و دین ولینز (Dean Wellins) در یک قلمرو به نام کوماندارا جریان خواهد داشت که در آن شهروندانی با یک تمدن باستان ساکن هستند. در این قلمرو جنگجویی به اسم رایا مصمم است تا آخرین اژدها را پیدا کند.

همچنان مشخص نیست که بحران کرونا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و دیزنی در کدام سینماها Soul را اکران خواهد کرد. از همه مهم‌تر کدام سالن سینمایی حاضر به پذیرش این خطر است که برای بازگشایی ابتدا پیش‌قدم شود اما بسیاری معتقدند که سالن‌های منطقه‌ی متروی شهر نیویورک که همیشه نقش بسیاری در فروش و ارقام گیشه‌های آثار سینمایی ایفا کردند، نخستین پیشگامان این حرکت خواهند بود.

تاریخ اکران آثاری که در تابستان امسال اکران خواهند شد به شکل زیر است:

ژوئن ۱۹ (۳۰ خرداد)

فیلم Fatale از کمپانی Lionsgate

فیلم The King of Staten Island از کمپانی یونیورسال

۳ ژوئیه (۱۳ تیر)

فیلمی در این تاریخ اکران نخواهد شد و فرصت خوبی برای استودیوها است تا این زمان را پر کنند

۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر)

فیلم بدون عنوانی از مجموعه‌ی Purge کمپانی یونیورسال

۱۷ ژوئیه (۲۷ تیر)

فیلم Tenet از برادران وارنر

۲۴ ژوئیه (۳ مرداد)

فیلم Mulan از دیزنی

فیلم Come Play از شرکت Focus

۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد)

انیمیشن SpongeBob: Sponge on the Run  از Paramount

فیلم Barb and Star Go to Vista del Mar از لاینزگیت

۷ اوت (۱۷ مرداد)

فیلم Empty Man محصول مشترک کمپانی ۲۰th Century و دیزنی

فیلم Infinite از پارامونت

۱۴ اوت (۲۴ مرداد)

فیلم Wonder Woman 1984 از برادران وارنر

فیلم The One and Only Ivan از دیزنی

فیلم Nobody از یونیورسال

۲۱ اوت (۳۱ مرداد)

فیلم Let Him Go از Focus

فیلم Bill & Ted Face the Music از کمپانی United Artists Releasing

پروژه‌ی بدون عنوانی با محوریت فرد همپتون (Fred Hampton) از برادران وارنر

۲۸ اوت (۷ شهریور)

فیلم Hitman’s Bodyguard Part 2 از لاینزگیت

فیلم Spell از پارامونت

۴ سپتامبر (۱۴ شهریور)

فیلم The Beatles: Get Back از دیزنی

فیلم Monster Hunter از سونی

فیلم A Quiet Place Part II از پارامونت

فیلم Unhinged از کمپانی Solstice

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.