نتفلیکس سفارش ساخت سریال زامبی کره‌ای All Of Us Are Dead را داد

14 April 2020 - 12:30

شبکه نتفلیکس، در پی برداشت تازه‌ای از ژانر فیلم‌های زامبی کره‌ای، اعلام کرده است که قصد ساخت سریال All of Us Are Dead (همه ما مرده‌ایم)، به اقتباس از وب تون (یک نوع کمیک دیجیتال مختص کره جنوبی) معروف: Now At Our School، را دارد. این شبکه با لی جی کیو (Lee JQ) به عنوان تهیه‌کننده این سریال جدید اورجینال همکاری خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان سریال All Of Us Are Dead در مورد گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی است که وقتی در مدرسه‌شان گیر می‌افتند با وضعیت بحرانی شدیدی مواجه می‌شوند، درحالی‌که یک ویروس زامبی نیز مثل یک آتش پرقدرت به سرعت در حال انتشار است. خود وب تون اصلی در کره موفق بوده است و هم‌چنین در کشورهایی مثل اندونزی، تایلند، و تایوان هم با استقبال خوبی مواجه شده است چرا که کامیک های دیجیتال همیشه از جذابیت معناداری برخوردار بوده‌اند.

فیلم‌نامه این سریال اورجینال نتفلیکس را چون سونگ-ایل (Chun Sung-il) می‌نویسد و لی جی کیو و کیم نام-سو (Kim Nam-Su) هم آن را کارگردانی خواهند کرد. استودیوی JTBC Studios به همراه Film Monster هم از تهیه‌کنندگان آن هستند، و این سریال از شبکه نتفلیکس در سراسر جهان اکران خواهد شد. اما برنامه زمانی آن مشخص نیست.

کره از تاریخچه‌ای غنی در ژانر فیلم‌های زامبی برخوردار است، که از آن جمله می‌توان به فیلم موفق و فوق‌العاده Train To Busan (قطار بوسان)، محصول ۲۰۱۶، اشاره کرد. نخستین فیلم اورجینال کره‌ای شبکه نتفلیکس، تحت عنوان Kingdom (امپراطوری)، هم از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است و فصل دومش نیز ماه پیش اکران شد.

در سپتامبر سال گذشته، نتفلیکس سفارش ساخت تعدادی فیلم‌ کره‌ای اورجینال را داد که از آن جمله می‌توان به The School Nurse Files (پرونده‌های پرستار مدرسه)، My Holo Love (عشق من هولو)، و Extracurricular (فوق برنامه) اشاره نمود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.