رایان رینولدز از شانس اسکار گرفتن Deadpool صحبت می‌کند

27 November 2016 - 22:00

سال گذشته در چنین روزهایی کمپانی فاکس در حال آماده کردن خود برای اکران فیلم Deadpool بود. از فیلم Deadpool در آن زمان تعدادی تریلر خاص منتشر شده بود که پیوسته با دامنه‌ی صبر طرفداران بازی می‌کرد. وقتی که فیلم در سال نو در سینماهای جهان اکران شد؛ باعث ایجاد شور و اشتیاق فراوانی میان طرفداران و سینما دوستان شد. خیلی‌ها پیش‌بینی کرده بودند فیلم Deadpool فروش خوبی خواهد داشت، ولی هیچکس فکر نمی‌کرد فیلمی که رایان رینولدز سال‌ها بر ساخت آن پافشاری داشت به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در میان فیلم‌های درجه بندی سنی بزرگسالان تبدیل شود و بتواند به فروش ۷۰۰ میلیون دلاری در سراسر جهان دست پیدا کند. زمانی که فصل جوایز فرا رسید بعضی از طرفداران فیلم Deadpool را شایسته‌ی دریافت فیلم اسکار می‌دانستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هرچند که فیلم Deadpool به خاطر تاریخ اکرانش فاقد شرایط لازم برای شرکت در مراسم اسکار بود، ولی رایان رینولدز باور دارد که آکادمی نسبت به فیلم‌های کمدی منصفانه عمل نمی‌کند. طی مصاحبه با هالیوود ریپورتر، رایان رینولدز از اینکه گلدن گلوب ژانرهای مختلف را جدا کرده است ابراز خوشحالی کرد و از اینکه آکادمی اسکار این کار را انجام نمی‌دهد اظهار تاسف کرد. وقتی که از او در مورد تبعیضی که نسبت طنزپردازان وجود دارد سوال پرسیده شد؛ چواب داد:

همیشه همینطوری است. من خوشحالم که گلدن کلوب برای ژانرها دسته بندی دارد. بهتر است که آکادمی اسکار هم این کار را انجام دهد. ساخت فیلم‌های کمدی کار ساده‌ای نیست و واقعاً دشوار است.

رینولدز سپس بیان کرد که چرا ساخت فیلم کمدی سخت است و چرا Deadpool در این زمینه موفق عمل کرده‌است:

بهترین کمدی از نظر من این است که در واقعیت ریشه داشته‌باشد. شخصیت ددپول دقیقاً همزاد من است. این حرف شاید کمی مبهم باشد، ولی من با این شخصیت بهتر از هر شخصیت دیگری ارتباط برقرار می‌کنم. از لحاظ احساسات و قطعاً حس شوخ طبعی ما دقیقا مثل هم هستیم؛ البته این موضوع باعث نمی‌شود که بازی در این نقش آسان باشد. من فکر نمی‌کنم که اگر طرفداران به این شخصیت علاقه نداشتند ما می‌توانستیم همچین صحنه‌های کمدی‌ای را درست کنیم. بعد از اکران فیلم ما از طرفداران می‌شنیدیم که می‌گفتند این فیلم خنده دارترین فیلمی بود که تا به حال دیده‌اند.

اگر می‌خواهید که از دلیل کناره گیری تیم میلر از کارگردانی فیلم Deadpool 2 مطلع شوید و بدانید که چه شخصی کارگردانی فیلم را برعهده دارد با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.