دیزنی آخرین انیمیشن کلاسیک خود را بازسازی می‌کند

16 April 2020 - 10:36

دیزنی قصد دارد رابین هود را بعنوان آخرین انیمیشن کلاسیک خود، بازسازی کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کارلوس لوپز استرادا (Carlos Lopez Estrada) که برای کارگردانی فیلم جنایی Blindspotting محصول سال ۲۰۱۸ شناخته شده، سُکان دار این پروژه خواهد بود که کارب گرنلاند (Kari Granlund) فیلم‌نامه‌اش را قلم می‌زند. گرنلاند بعد از نوشتن فیلم‌نامه بازسازی اخیر Lady and the Tramp با دیزنی قرارداد دارد.

جاستین اسپرینگر (Justin Springer)، سازنده فیلم‌های Dumbo و Tron Legacy این انیمیشن را برای سرویس استریم دیزنی پلاس تولید می‌کند.

رابین هود انیمیشن موزیکال و کمدی براساس داستان مشهوری است که حیوان‌های شبیه انسانش نقش شخصیت‌های مشهور این داستان بسیار قدیمی را ایفا می‌کنند. رابین هود به شکل روباه؛ جان کوچولو به شکل خرس؛ فریر تاک به شکل گورکن؛ پرنس جان به شکل شیر؛ کلانتر ناتینگهام به شکل گرگ و ماریان به شکل روباه ماده هستند.

این فیلم فراز و نشیب‌های بسیاری طی این چند سال داشته و گویا تاثیر آن طولانی مدت است. یکی از آهنگ‌های انیمیشن، Love، نامزد جایزه اسکار شد و آهنگ Oo De Lally آن بسیار شناخته شده است.

گفته شده بازسازی جدید نیز موزیکال است و شخصیت‌های آن شبیه انسان هستند تنها با این فرق که فیلم فرمت لایو اکشن و CG دارد.

قراردادهای ساخت این فیلم قبل از بسته شدن درهای هالیوود بدلیل شیوع ویروس کرونا بسته شدند. این پروژه در مرحله ابتدایی ساخت قرار دارد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.