دی کاپریو و دنیرو: کمک مالی کنید تا در Killers of the Flower Moon نقش بگیرید

16 April 2020 - 11:30

بازیگران برنده اسکار، لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) و رابرت دنیرو (Robert De Niro) از طریق اینستاگرام به طرفداران خود خبر از فرصت ویژه‌ای برای بازی در یکی از نقش‌های فیلم Killers of the Flower Moon از طریق خیریه All In Challenge دادند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مایکل رابین (Michael Rubin) موسس خیریه Fanatics و آغازگر چالش All In Challenge، سلبریتی‌ها و ستاره‌ها را برای جمع آوری کمک مالی به افراد سالمند، بچه‌ها و مبارزه کنندگان با ویروس کرونا (کادر درمان) به چالش دعوت کرده و هر فردی که چالش را بپذیرد باید فرد دیگری را به آن دعوت کند. این کمک مالی به Meals on Wheels America, No Kid Hungry و America’s Food Fund می‌رسد. این دو بازیگر نیز متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey)، الن دی‌جنرس (Ellen DeGeneres) و جیمی فاکس (Jamie Foxx) را به این چالش دعوت کردند.

فیلم Killers of the Flower Moon براساس رمانی به همین نام نوشته دیوید گرن (David Grann)، داستان تحقیق درباره قتل‌های ثروتمندان Osage در شهر اوسیج، اوکلاهاما در سال ۱۹۲۰ بعد از کشف نفت در زمین‌هایشان است. FBI وارد این پرونده شده و متوجه راز وحشتناک پشت آن می‌شود.

اسکورسیزی، کارگردان فیلم، قبلا درباره این کتاب گفته بود:

وقتی کتاب دیوید گرن را خواندم، فورا افراد، مکان و زمان و اکشن در ذهنم آمدند و می‌دانستم باید فیلمش را بسازم. از کار کردن با اریک راث و همکاری مجدد با لئو دی کاپریو برای ساخت این فیلم بسیار خوشحالم.

اریک راث (Eric Roth) نویسنده فیلم است و Imperative Entertainment که حق ساخت فیلم رمان را بدست آورده آن را به همراه Appian Way Productions و Sikelia Productions تولید می‌کند. لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو از جمله بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم هفتمین همکاری مشترک دی کاپریو و اسکورسیزی بعد از Gangs of New York, The Aviator, The Departed, Shutter Island, The Wolf of Wall Street و فیلم کوتاه The Audition است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.