CBS سریال God Friended Me را بعد از دو فصل کنسل کرد

16 April 2020 - 22:30

شبکه CBS قصد دارد درام God Friended Me را بعد از دو فصل به پایان رساند. این تصمیم پیش‌تر گرفته شده و تیم سازنده سریال زمان کافی برای ساخت قسمت پایانی فصل دوم را داشتند تا پایان خوبی برای کار وارنر بروز تی‌وی و برلنتی پروداکشنز رقم زنند. قسمت آخر ۲ ساعته این سریال با بازی برندن مایکل هال (Brandon Michael Hall) در تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) ساعت ۸ شب پخش می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبکه CBS و استودیو WBTV طی بیانیه مشترکی اعلام داشتند:

به داستان منحصر به فرد God Friended Me طی دو فصلی که روی آنتن رفت، افتخار می‌کنیم. از بازیگران با استعداد، نویسندگان، تیم تولید و عوامل سریال تشکر می‌کنیم که دیالوگ‌های متفکرانه‌ای درباره ایمان، زندگی و خوشبختی خلق کردند و در هر قسمت احساس خوبی در مخاطبین بوجود آوردند. تیم سازنده سریال به پیشنهاد دوستانه ما گوش کردند و پایان رضایت بخشی برای سفر مایلز در جستجوی خدا رقم خواهند زد.

این سریال مخاطبین خاص خودش را داشت و با تم داستانی ماوراء الطبیعی خود، توانسته بود مخاطبین زیادی را جذب خود کند. این سریال با ۱۰ میلیون مخاطب در فصل اول، جزو سه سریال برتر قرار گرفت و برای فصل دوم تمدید شد.

همانند دیگر سریال‌ها، God Friended Me در فصل دوم دچار افت مخاطب شد و آینده آن بدلیل بسته شدن هالیوود بخاطر شیوع بیماری کرونا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

سریال God Friended Me درام کمدی جالب درباره مایلز فاینر با بازی هال است. مایلز ملحدی است که زندگی‌اش زمانی دگرگون و زیر و رو می‌شود که در صفحه اجتماعی خود از خدا درخواست دوستی دریافت می‌کند و همین باعث می‌شود تا مامور تغییر زندگی و سرنوشت‌های دیگران شود.

وایلوت بین (Violett Beane)، سوراج شارما (Suraj Sharma)، جاویسیا لزلی (Javicia Leslie)، جو مورتون (Joe Morton) و اریکا گیمپل (Erica Gimpel) بازیگران سریال هستند. برلنتی پروداکشنز با مشارکت وارنر بروز تلویژن و CBS Television Studio این سریال را ساخته است. استیون لیلین (Steven Lilien) و برایان وینبرندت (Bryan Wynbrandt) سازندگان آن بودند. گرگ برلنتی (Greg Berlanti)، استیون لیلین، برایان وینبرندت، سارا اسکچر (Sarah Schechter) و مارکوس سیگا (Marcos Siega) تهیه کنندگان اجرایی سریال برای وارنر بروز تلویژن هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.