هیو جکمن از رد پیشنهاد حضور در فیلم Cats می‌گوید

17 April 2020 - 20:30

بازیگر نام‌دار و بزرگ سینمای هالیوود، هیو جکمن، در جدیدترین اظهارات خود از نپذیرفتن نقش و حضور در فیلم Cats صحبت کرده است. برای دریافت جزییات بیشتر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.
هیو جکمن (Hugh Jackman) در تازه‌ترین صحبت‌های خود طی مصاحبه‌ای با دیلی بیست (The Daily Beast) می‌گوید که پیشنهاد بازی و حضور در فیلم Cats از تام هوپر (Tom Hooper) را رد کرده است. جکمن از تماس هوپر با وی در مرحله پیش‌تولید فیلم برای دریافت و ایفای نقش در این فیلم خبرداد. جکمن که این پیشنهاد را رد می‌کند، علت کارش را “فشردگی برنامه‌کاری خود” عنوان کرد و می‌گوید:

بر حسب امکان و زمانی که در اختیار داشتم، می‌توانستم انتخاب کنم اما در آن زمان حضور در آن فیلم برایم مقدور نبود.

گفتنی‌ست که جکمن و هوپر در فیلم بینوایان (Les Misérables) با یکدیگر همکاری داشتند. فیلم موزیکال-اقتباسی Cats از تام هوپر با بازی ادریس البا و تیلور سویفت، با بودجه ۹۵ و فروش ۶۹٫۹ میلیون دلاری، تبدیل به پروژه‌ای شکست‌خورده و ضعیف شد. از هیو جکمن این سوال پرسیده شد که با توجه به شکست فاجع‌بار فیلم، آیا از انتخاب خود مبنی بر عدم حضورش در فیلم راضی است یا نه که جکمن از پاسخ به این سوال عبور کرد و اذعان داشت:

اهل تن‌دادن به حاشیه نیستم و نمی‌خواهم برای افراد مزاحمت و موضوعی ایجاد کنم یا به حواشی و جوّ دامن بزنم. حقیقتا فیلم را ندیده‌ام و معتقدم تام هوپر یکی از مهم‌ترین فیلمسازان صنعت سینماست.

هیو جکمن در ادامه گریزی هم به سینمای مارول زد و گفت که حاضر همکاری با استودیو مارول (Marvel Studios) است و با هرگونه پروژه احتمالی که مربوط به بازسازی سری ولورین (Wolverine) باشد مشکلی ندارد و مایل به همکاری‌ در نمایش دوباره این سری در سینماست؛ آن‌هم پس از تصاحب کمپانی فاکس توسط دیزنی.

او می‌گوید:

درنظرم زمانش رسیده بود که با شخصیت ولورین خداحافظی کنم و این فقط به من برنمی‌گردد، بلکه برای ماهیت خود شخصیت هم درست است. شاید فرد دیگری بازی‌های دیگر نقش ولورین را بازی کند؛ البته گاهی اوقات خیلی هم تغییر بازیگر (نه نقش) بد نیست. بیشتر شبیه به این می‌ماند که در مسیر رفتن به خانه هستی و زنگ خانه را می‌زنند و می‌روند! با خودت می‌گویی ” اوه پسر! با اومدن دی‌جی جدید، موزیک خوب هم اومده.. بنظرت منم برگردم؟” اما در جواب ” .. بیخیالش” تحویل خودت می‌دهی و فکر می‌کنی جایگزین بهتری نسبت به تو وجود دارد.

لازم به ذکر است که هیو جکمن در فیلم کمدی-درام Bad Education از شبکه HBO به کارگردانی کوری فینلی (Cory Finley) حضور دارد. همبازی جکمن در این فیلم، بازیگر برنده جایزه اسکار الیسون جنی (Allison Janney) – ستاره فیلم I, Tonya – می‌باشد و انتشار و پخش این فیلم نیز شنبه ۲۵ آوریل خواهد بود. Bad Education فیلمی‌ست بر اساس داستان واقعی که در آن فرنک تاسون (Frank Tassone) و پام گلاکین (Pam Gluckin) دو تن از مقامات مدرسه‌ای محبوب واقع در لانگ‌آیلند هستند که باعث افزایش ثبت‌نام در کالج ها و ارزش املاک شده‌اند را روایت می‌کند..
منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.