کمپانی باب ادنکیرک اولین قراردادش را با سونی پیکچرز بست

17 April 2020 - 13:00

باب ادنکیرک (Bob Odenkirk) بازیگر برنده جایزه امی و سریال Better Call Saul کمپانی تولید جدیدی به نام Cal-Gold Pictures راه اندازی کرده است. این کمپانی اولین قراردادش را با سونی پیکچرز تی‌وی، استودیو سازنده سریال‌های برجسته AMC امضا کرده است. ماموریت Cal-Gold ساخت سریال و فیلم براساس داستان‌هایی با شخصیت‌های دینامیکی و آشکارسازی اجتماعی است. این کمپانی قصد دارد پروژه‌های منحصر به فرد و متنوعی بسازد، درام، کمدی و غیره. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ادنکیرک، ایان فریدمن (Ian Friedman) معاون سابق Talent & Development در Comedy Central، را رئیس بخش تلویزیونی Cal-Gold کرده است.

جف فراست (Jeff Frost) مدیر SPT گفته:

از همکاری با باب، ایان و Cal-Gold در ساخت پروژ‌ه‌های تخیلی و عالی خوشحالیم‌. می‌دانیم این تیم خلاقیت بالایی خواهد داشت و از همراهی آن‌ها بسیار خوشحالیم.

سریال Better Call Saul پیش درآمد Breaking Bad برای فصل ششم و آخر تمدید شده و از سال ۲۰۲۱ روی آنتن AMC می‌رود. این سریال سال ۲۰۱۸ برنده جایزه Peabody Award شد و طی ۴ فصل، ۳۲ نامزدی امی، سه نامزدی گلدن گلوب و جوایز WGA, TCA, AFI و انتخاب منتقدین را بدست آورد.

ادنکیرک نیز اظهار داشته:

من کارم را با نویسندگی در این سریال شروع کردم و این حالت پیش فرض من است، بنابراین هروقت جلو دوربین نیستم، پشت آن در حال ساخت هستم. خوشحالم همکاران خوبی مانند سونی و ایان دارم.

فریدمن در Comedy Central مدیر اجرایی تولید سریال‌هایی همچون Drunk History, Corporate, South Side و CC Docs است و بارها نامزد جوایز امی شد.

فریدمن نیز گفته:

از کار کردن با باب بسیار خوشحالم. بیش از ۲۰ سال است که طرفدار او هستم. این فرصتی است تا ایده‌هایی برای به ثمر رساندن این رویا داشته باشیم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.