سریال Justice League Dark توسط جی.جی. آبرامز ساخته خواهد شد

17 April 2020 - 19:00

جی.جی. آبرامز (J.J. Abrams) قصد دارد سریال کامیکی Justice League Dark «لیگ عدالت تاریک» را بسازد. ژانویه گذشته بود که استودیوی بد روبات متعلق به آبرامز قراردادی با استودیوی برادران وارنر بست تا فیلم و سریال‌هایی براساس کامیک‌های دی‌سی (DC) بسازد. حالا این دو با همکاری هم قرار است سریال Justice League Dark را برای سرویس استریم HBO Max تولید کنند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هنوز جزئیاتی درباره این پروژه مشخص نشده و هیچ اشاره‌ای به ساخت فیلم سینمایی این شخصیت‌ها نشده است. Justice League Dark از مدت‌ها پیش در دست توسعه قرار داشته و ابتدا گی‌یرمو دل‌تورو (Guillermo del Toro) فیلمنامه‌ای برای آن نوشت و قرار بود آن را کارگردانی کند. در سال ۲۰۱۶، داگ لیمان (Doug Liman) برای کارگردانی این فیلم انتخاب شد. لیمان سال ۲۰۱۷ از این پروژه جدا شد و سرنوشت این فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

Justice League Dark در واقع نسخه تاریکی از تیم ابرقهرمانی لیگ عدالت است. اعضای این تیم شامل جان کنستانتین ماورایی، سوامپ ثینگ گیاهی، مادام زانادو پیشگو، ددمن روح، اندرو برنت خون‌آشام، زاتانا جادوگر، و فرانکنشتاین هیولا هستند.

امیدواریم HBO Max شامل محدودیت در زمینه رده سنی نباشد تا شاهد یک سریال ترسناک تمام عیار باشیم. اگر فیلمنامه دل‌تورو ساخته می‌شد، استودیو قطعا آن را با ریت بالای ۱۳ سال اکران می‌کرد. اما امیدواریم درباره نسخه HBO Max چنین اتفاقی نیفتد و شاهد یک سریال ریت R باشیم.

سرویس استریم HBO Max از ماه آینده کار خودش را آغاز خواهد کرد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.