ساخت اسپین‌آف The Shining به نام Overlook توسط جی.جی. آبرامز

17 April 2020 - 19:30

سرویس استریم HBO Max سفارش ساخت سریال Overlook «اورلوک» اسپین‌آف فیلم The Shining «درخشش» درباره هتل تسخیرشده اورلوک را داده است. استودیوی برادران وارنر با همکاری بد روبات متعلق به جی.جی. آبرامز (J.J. Abrams) ساخت این سریال را برعهده دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Overlook یک سریال ترسناک مهیج است که براساس شاهکار The Shining نوشته استیون کینگ (Stephen King) ساخته می‌شود. این سریال داستان‌های ناگفته و وحشتناک مشهورترین هتل تسخیرشده در ادبیات آمریکا را روایت خواهد کرد. این پروژه جدیدترین همکاری آبرامز، کینگ و وارنر است که قبلا در ساخت سریال ترسناک Castle Rock «کسل راک» با یکدیگر همکاری داشتند. استودیوی برادران وارنر قبلا فیلم Overlook به کارگردانی مارک رومانک را در دست توسعه داشته است.

سرویس استریم HBO Max همچنین سفارش ساخت سریال Duster «داستر» را به آبرامز داده که خودش نویسندگی آن را همراه با لاتویا مورگان (LaToya Morgan) برعهده دارد. این سریال که در دهه ۷۰ میلادی جریان دارد، داستان راننده یک سندیکای خلافکار را دنبال می‌کند که زندگی‌اش از خسته‌کننده به خطرناک تغییر می‌کنند. مورگان که یکی از نویسندگان سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» است، قبلا نویسندگی سریال‌های Into the Badlands «در بدلندز» و TURN: Washington’s Spies «انقلاب: جاسوسان واشینگتن» را برعهده داشته است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.