دو بازیگر جدید به سریال Cassian Andor شبکه دیزنی اضافه شدند

17 April 2020 - 21:30

کایل سولر بازیگر سریال Poldark و استلن اسکارشگارد بازیگر سریال Chernobyl به جمع بازیگران پروژه جدید شبکه دیزنی‌پلاس ملحق شدند. برای دریافت جزییات خبر با سینما فارس در ادامه همراه باشید.
به نقل از ورایتی، کایل سولر (Kyle Soller) و استلن اسکارشگارد (Stellan Skarsgård) درحال انجام مذاکرات نهایی برای پیوستن به عوامل بازیگری سریال «کاسیان اندور» هستند. سریال Cassian Andor «کاسیان اندور» اسپین‌آفی‌ست از فیلم Rogue One: A Star Wars Story «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» محصول شبکه دیزنی پلاس که بر روی شخصیت کاسین آندور با بازی دیگو لونا (Diego Luna) بازیگر اصلی سریال تمرکز دارد.
پیش‌تر گفته شده بود که فیلمبرداری سریال در ماه ژوئن ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد اما به‌واسطه بحران سلامت جهانی و اپیدمی کرونا، و به‌طبع تعویق و تاخیر آثار سینمایی و تلویزیونی، ساخت سریال متوقف شد و این درحالی‌ست که پیش‌تولیدش ۶ هفته به‌طول انجامید. حال طبق اخباری که به‌تازگی اعلام شده، هنوز پیوستن این دو بازیگر به سریال قطعی نشده است و باید منتظر ماند تا با بهبود شرایط جهانی و اتمام بحران سلامت و ازسرگیری تولید پروژه، اخبار نهایی و اطلاعات موثق چگونه منتشر خواهند شد.
موضوع سریال درباره شخصیتی جاسوس و شورشی با نام «کاسیان اندور» می‌باشد که حول اتفاقات او در سال‌های اولیه دوران مقاومت و قبل از وقایع Rogue One روایت می‌شود. سریالی مهیج و جاسوسی که بیانگر داستان‌های جاسوسی و ماموریت‌هایی سخت و جسورانه‌ای‌ست برای برگرداندن امید به ملتی که آرزوهایشان در چنگ حکومتی ظالم قرار گرفته است. درکنار دیگو لونا، آلن تودیک (Alan Tudyk) در نقش K-2SO بازگشته و حضور دارد.
تونی گیلروی (Tony Gilroy) نویسنده فیلم Rogue One که عهده‌دار فیلمبرداری و کارگردانی مجدد Rogue One بوده، نویسندگی اپیزود پایلوت این سریال را قبول کرده است. هم‌چنین چندین قسمت را هم کارگردانی خواهد کرد؛ استفن شیف (Stephen Schiff) نیز شورانر سریال می‌باشد.
در کنار دیگو لونا، بعید نیست دیگر بازیگران فیلم در این سریال حضور داشته باشند؛ بازیگرانی چون فلیسیتی جونز (Felicity Jones)، ریز احمد (Riz Ahmed)، بن مندلسون (Ben Mendelsohn)، دانی ین (Donnie Yen)، فارست ویتکر (Forest Whitaker)، جیانگ ون (Jiang Wen) و مدس میکلسن (Mads Mikkelsen). فیلم Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داستان جنگ ستارگان» در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۱۶ انتشار یافت و توانست با فروشی بیش از ۱ میلیارد دلار، در گیشه موفق ظاهر شود.
منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.