دارن آرونوفسکی قصد داشته از واکین فینیکس در فیلم Batman خودش استفاده کند

18 April 2020 - 19:00

قبل از اینکه کریستوفر نولان (Christopher Nolan) سه گانه شاهکار خودش را با Batman Begins «بتمن آغاز می‌کند» پایه‌ریزی کند، دارن آرونوفسکی (Darren Aronofsky) قصد داشته فیلم Batman «بتمن» را بسازد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

آرونوفسکی گفته دلیل اصلی ساخته نشدن این فیلم این بوده که او قصد داشته از واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در نقش بتمن استفاده کند، در حالی که استودیو مایل بوده فردی پرینز جونیور (Freddie Prinze Jr) این نقش را بازی کند. فینیکس قبل از آن در فیلم Gladiator‌ »گلادیاتور» حضور داشته، در حالی که پرینز در فیلم‌های تینیجری مثل Summer Catch و Scooby-Doo «اسکوبی دو» بازی کرده بود. بنابراین مشخص است آرونوفسکی می‌خواسته نسخه تاریک و خشن‌تری از داستان بتمن نسبت به نسخه نولان بسازد. او در این باره گفته است:

استودیو می‌خواست فردی پرینز این نقش رو بازی کنه و من می‌خواستم از واکین فینیکس در این نقش استفاده کنم. به نظرم اومد که با این وضع کار به جایی نمی‌بریم. بتمنی که من نوشته بودم کاملا با چیزی که ساخته شد متفاوت بود.

با توجه به اینکه سه گانه نولان به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد، به نظر می‌آید استودیوی برادران وارنر تصمیم درستی گرفته است. همچنین با توجه به اینکه فینیکس برای بازی در نقش دشمن بتمن در فیلم Joker «جوکر» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد، به نظر می‌آید همه از تصمیمات خود راضی باشند.

اگرچه فیلم Batman Begins الهامات زیادی از داستان‌های فرانک میلر گرفت، اما آرونوفسکی گفته تمرکز فیلم بتمن او روی کامیک Batman: Year One «بتمن: سال اول» نوشته میلر بوده است. او حتی از میلر خواسته بود در نوشتن فیلمنامه به او کمک کند، که ممکن بود از فیلم‌هایی مثل Taxi Driver «راننده تاکسی» و The French Connection «ارتباط فرانسوی» الهام بگیرد. این با داستانی که استودیو برای فیلم در نظر داشته کاملا متناقض بوده، چون آرونوفسکی قصد داشته تا جای ممکن چیزی متفاوت با آثار قبلی بتمن بسازد.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.