ابراز علاقه کیتلین دیور برای بازی در سریال The Last of Us

18 April 2020 - 19:30

کیتلین دیور (Kaitlyn Dever) بازیگر توانمندی است که در هر نقشی بازی کرده درخشیده است. اما شاید بهترین نقشی که بتوان برای او در نظر گرفت، الی در سریال موردانتظار The Last of Us «آخرین بازمانده از ما» محصول HBO است. از مدت‌ها پیش شایعاتی درباره ساخت یک فیلم یا سریال اقتباسی از روی این بازی ویدیویی شنیده می‌شد، اما حالا رسما اعلام شده نیل دراکمن (Neil Druckmann) سازنده بازی قرار است با همکاری کریگ میزین (Craig Mazin) سازنده Chernobyl «چرنوبیل» سریال The Last Of Us را بسازند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پس از این انتشار این خبر، طرفداران هم نظرات خود درباره بازیگرانی که مناسب بازی در نقش شخصیت‌های اصلی هستند را اعلام کردند. یکی از نام‌هایی که در بیشتر لیست‌ها یکسان بود دیور برای بازی در نقش الی بود. دیور از نظر ظاهری شبیه الی است و توانایی اجرای این نقش را هم دارد، اما اگر چنین فرصتی برایش پیش بیاید آیا بازی در این نقش را قبول خواهد کرد؟ او در این باره گفته:

این اولین باریه که ازم خواستن این کارو بکنم. من طرفدار سرسخت این بازی هستم و به نظرم خیلی داستان خوبی داره. وقتی بازی منتشر شد من عاشقش شدم. من با پدرم این بازی رو تجربه کردیم و خیلی بهمون خوش گذشت. من خیلی خوب بلد نیستم بازی رو انجام بدم چون نشونه گیریم خوب نیست، اما دارم ماهرتر میشم.

من این نظرات رو در اینترنت دیدم. با نیل دراکمن هم در بازی Uncharted 4 «آنچارتد ۴» همکاری داشتم. به نظرم اون یکی از باهوش‌ترین افرادی هست که می‌شناسم. من واقعا دوست دارم این نقش رو بازی کنم، اما هنوز نمیدونم سریال در کدوم مرحله از تولید قرار داره.

البته الی تنها شخصیت اصلی نیست که میزین و دراکمن باید بازیگر مناسبی برایش پیدا کنند. نقش اصلی مهم دیگر این داستان جوئل است. نظر دیور درباره بازیگر مناسب برای این نقش کیست؟ او در این باره هم گفته:

بازیگران زیادی هستن که مناسب این نقش باشن. من دیدم که طرفداران دوست دارن هیو جکمن نقش جوئل رو بازی کنه. من هیو رو می‌شناسم و باهاش کار کردم. به نظرم اون خیلی آدم خوبیه و باید تا جایی که میشه از حضورش توی آثار مختلف استفاده کرد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.