نویسنده و کارگردان فیلم جدید جنیفر لوپز مشخص شدند

18 April 2020 - 22:00

به تازگی متوجه شدیم که کارگردان برنده جایزه امی برای سریال The Handmaid Tale، رید مورانو (Reed Morano) در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم جدید جنیفر لوپز The Godmother محصول استودیو STXfilms است که ستاره The Hustlers نقش رییس بدنام مواد فروشی کلمبیا، گریسلدا بلانکو، ملقب به گادمادر را بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ویلیام موناهن (William Monahan) نویسنده برنده اسکار برای فیلم The Departed نیز در حال مذاکره برای بازنویسی اولین پیش نویس فیلم‌نامه است که تری وینتر (Terry Winter) و رجینا کارادو (Regina Corrado) آن را نوشته‌اند.

این پروژه ژوئیه سال گذشته در STX در نظر گرفته شد، جایی که لوپز پر فروش‌ترین فیلم لایو اکشن‌اش Hustlers را با فروش داخلی ۳۳.۱ میلیون دلار بازی کرد. این فیلم در بازار جهانی ۱۵۸ میلیون دلار فروخت و دومین فیلم پرفروش STX بعد از Bad Moms با ۱۸۳.۹ میلیون دلار شد.

فیلم The Godmother با بازی لوپز، فراز و نشیب‌های زندگی بلانکو است که تلاش می‌کند تا از فقر کودکی در کلمبیا به بزرگترین مواد فروش جهان تبدیل شود. گفته شده دارایی او بیش از ۲ میلیارد دلار بوده است.

لوپز، الین گلدسمیت-توماس (Elaine Goldsmith-Thomas) و بنی مدینا (Benny Medina) و جولی یورن (Julie Yorn) این فیلم را تولید می‌کنند. وینتر، الکس پتیفر (Alec Pettyfer)، الکس بروان (Alex Brown) و ریک یورن (Rick Yorn) تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.