اشلی ادوارد میلر سریال اقتباسی Myst را قلم میز‌ند

18 April 2020 - 22:30

استودیو Slashfilm اعلام کرده اشلی ادوارد میلر (Ashley Edward Miller) پایلوت اقتباسی سریال تلویزیونی Myst را قلم می‌زند و شورانر آن خواهد بود. سال گذشته گفته شد که بازی ویدئویی معمایی و ماجراجویی کلاسیک توسط Village Roadshow Entertainment Group تبدیل به فیلم یا سریال می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فرنچایز هزاران سال اسطوره شناسی و تاریخ را نشان می‌دهد، گرچه مجموعه اولیه آن، داستان آتروس، نوه پسری زنی به نام آنا است که با کشف تمدن مرموزی به نام D’ni در بیابان نیو مکزیکو، درگیر وقایع و اتفاقات مختلفی می‌شود. D’ni توانایی منحصر به فردی در نوشتن کتاب دارند که دنیاهای دور را به هم متصل می‌کنند و کاتالیزوری برای بازی‌ها و رمان‌های Myst است.

سازندگان Myst و راند و رایان میلر (Rand and Ryan Miller) به همراه Village Roadshow پروژه‌های جدید را ساخته و تولید می‌کنند. ایزاک تسترمن (Issac Testerman) و یل رایس (Yale Rice) نیز در این پروژه نقش دارند.

استودیو Village Roadshow به حق ساخت فیلم و سریال این بازی ویدئویی دست یافته که ابتدا سال ۱۹۹۳ توسط Cyan Productions منتشر شد و بیش از ۱۵ میلیون نسخه از آن فروخته شد. برادران میلر موسسان Cyan Productions در سال ۱۹۸۷ هستند. این فرنچایز بازی ویدئویی ۱۰ عنوان دارد و تبدیل به رمان نیز شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.