کسی لمونز فیلم اقتباسی The Shadow King را می‌سازد

18 April 2020 - 23:30

کسی لمونز (Kasi Lemmons) ‌رمان داستانی و تاریخی The Shadow King نوشته مازا منگیست (Maaza Mengiste) درباره زنان سرباز اهل اتیوبی است که به جنگ ارتش متجاوز Mussolini در سال ۱۹۳۵ در اتیوبی می‌روند. Atlas Entertainment این فیلم را تولید می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این رمان داستان آستر، همسر فرمانده ارتش Haile Selassie و خدمتکارش، هیروت، است که از زخمی‌ها مراقبت کرده و مُرده‌ها را دفن می‌کنند. آنها با هم قصد دارند اخلاق را بین اتیوبی‌ها حفظ کنند و سرانجام جنگجو می‌شوند و زنان دیگر را به مبارزه علیه ایتالیایی‌ها دعوت می‌کنند.

فیلم The Shadow King را چارلز راون (Richard Roven)، ریچارد ساکل (Richard Suckle) تولید کرده و استفانی هایمز-راون (Stephanie Haymes-Roven) تهیه کننده اجرایی است و کرت کانموتو (Curt Kanemoto) فیلم را برای Atlas Entertainment می‌سازد.

راون و ساکل اظهار داشته‌اند:

فیلم‌های کسی حماسی و جذاب هستند. او بهترین گزینه برای به تصویر کشیدن شخصیت‌های پیچیده مازا و دنیای The Shadow King است. از همکاری با او در این پروژه خاص خوشحالیم.

لمونز نیز گفته:

رمان عالی مازا منگیست نفسم را برید. صور خیال آن بسیار غنی و قوی است و شخصیت‌هایش کاملا ملموس هستند و اقتباس آن راحت است. باعث افتخار است این کتاب را به فیلم تبدیل کنم و از همکاری با استودیو اطلس بسیار خوشحالم.

فیلم قبلی لمونز، Harriet، دو نامزدی اسکار و گلدن گلوب و ده نامزدی NAACP بدست آورد. او علاوه بر کارگردانی هریت، تهیه کننده اجرایی مینی سریال Self Made نتفلیکس بل بازی اکتویا اسپنسر (Octavia Spencer) بوده و دو قسمت از آن را کارگردانی کرده است. فیلم Eve’s Bayou او سال ۱۹۹۷ برنده جایزه بهترین فیلم BFFIS شد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.