فیلم اقتباسی Dan & Sam در دست ساخت است

19 April 2020 - 13:00

به گزارش سایت خبری ددلاین، استودیو یونیورسال در حال ساخت فیلمی براساس رمان گرافیکی Dan and Sam نوشته مارک واتسون (Mark Watson) و الیور هارود (Oliver Harud) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هیراکی (Hiraki)، کارگردان ژاپنی و برنده جایزه فیلم برتر از نگاه مخاطبین جشنواره فیلم برلین برای ۳۷Seconds این فیلم را کارگردانی می‌کند. این درام داستان زن جوان ژاپنی است که قطع نخاع است. نتفلیکس اوایل امسال حق پخش این فیلم را از آن خود کرده است. مالی اسمیت متزلر این داستان را اقتباس می‌کند که درباره زوج موفق اهل لندن وقتی که سم در آغوش دن بعد از وقوع یک تصادف می‌میرد، است. دن یک فرصت دوباره پیدا می‌کند و سم می‌تواند یک شب در سال پیش او باشد، هر سال این اتفاق می‌افتد تا اینکه او دوباره عاشقش می‌شود. و گرچه دن می‌داند هیچکس جای سم را در قلبش نمی‌گیرد، با اتفاق غیر منتظره‌ای مواجه می‌گردد.

اولین فیلم‌نامه متزلر، The Thing About Jellyfish در سال ۲۰۱۷ بود. او از رمان Maid نوشته استفانی لند (Stephanie Land) نیز اقتباس کرده که نتفلیکس آن را می‌سازد.

مارک پلت (Marc Platt) و آدام سیگل (Adam Siegel) این فیلم را از طریق کمپانی Marc Platt Productions به همراه برایان کاوانا-جونز (Brian Kavanaugh-Jones) و فرد برگر (Fred Berger) از طریق کمپانی Automatik Entertainment تولید می‌کنند. رایان کاهیل (Rian Cahill) تهیه کننده اجرایی کار است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.