جان ام چو از علت به تعویق افتادن ساخت Now You See Me 3 می‌گوید

19 April 2020 - 13:30

برخلاف گزارشات مختلف پیرامون پیوستن بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و بازگشت ایزلا فیشر (Isla Fisher) به بازیگران Now You See Me 3 بعد از سه سال سکوت خبری، جان ام چو (Jon M. Chu) کارگردان سری دوم فیلم، از تعویق‌های پیش آمده برای ساخت سری سوم این فرنچایز موفق در باکس‌آفیس گفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

چو در مصاحبه با سایت خبری ComingSoon درباره سریال اپل تی‌وی پلاس، Home Before Dark، که تهیه کننده اجرایی و کارگردان دو قست اولش است، همانند جس ایزنبرگ (Jess Eisenberg) که ماه قبل با او صحبت کردیم، اظهار داشت خیلی وقت است هیچ چیزی از سال ۲۰۱۷ درباره سری جدید نشنیده است.

چو پیش از کار روی Home Before Dark، مستند موسیقی Justin Bieber: Never Say Never و سری‌های دوم و سوم Step Up را کارگردانی کرده و سُکان دار بلاک‌باسترهایی همچون G.I. Joe: Retaliation و Crazy Rich Asians بوده است.

در حالیکه او منتظر مشخص شدن تکلیف اقتباس In The Heights لین منوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) بعد از یک وقفه طولانی است، کارهای تلویزیونی را جذاب می‌داند.

فرنچایز Now You See Me از سال ۲۰۱۳ روی پرده نقره‌ای رفت که درباره گروهی از جادوگران و تردست‌‌هایی به نام The Four Horseman است که به دور دنیا سفر می‌کنند و جلوی سرقت بانک‌ها را در طول اجراهایشان می‌گیرند و کسانی که پولشان را در راه غلط مصرف می‌کنند، مجازات می‌کنند.

ایزنبرگ، وودی هرلسون (Woody Harrelson)، ایزلا فیشر، دیو فرنکو (Dave Franco)، مارک روفالو (Mark Ruffalo)، مایکل کین (Michael Caine) و مورگان فریمن (Morgan Freeman) بازیگران این فیلم بودند که با بودجه ۷۵ میلیونی‌اش ۳۵۱ میلیون دلار فروش جهانی داشت.

سری دوم Now You See Me سال ۲۰۱۶ کران شد و درباره گروهی بود که با خلافکاری به نام والتر مابری آشنا شدند و به او برای دزدی قطعه حاوی داده‌های ارزشمندی کمک کردند. این دنباله با بودجه ۹۰ میلیونی‌اش ۳۳۴ میلیون دلار فروخت.

گزارشات پیرامون سری سوم قبل از اکران سری دوم منتشر شدند و جان فلتیمر (Jon Feltheimer) مدیر استودیو لاینزگیت اظهار داشت که در حال برنامه ریزی اولیه برای ساخت آن هستند و فیشر و کپلن برای ایفای مجدد نقش‌هایشان باز می‌گردند در حالیکه بندیکت کامبربچ در حال مذاکره برای بازی در نقش نامشخصی بود. همچنین گفته شد جان ام چو برای کارگردانی سری سوم قرارداد امضا کرده اما هیچ خبر دیگری از آن زمان به بعد منتشر نشد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.