سریال ریبوت Party of Five با یک فصل کنسل شد

19 April 2020 - 14:00

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ددلاین، شبکه Freeform سریال ریبوت Party of Five را بعد از یک فصل کنسل کرده که قسمت آخرش ۴ مارس تولید شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال جدید Party of Five داستان مدرن سریال اورجینالی درباره چند خواهر و برادر یتیم بود. این درام یک ساعته، پنج بچه آکوستا را نشان می‌داد که در تلاش بودند تا با مشکلات زندگی روزانه کنار بیایند و بعد از دیپورت شدن والدین‌شان به مکزیک، اتحاد خانودگی‌شان را حفظ کنند.

برندن لاراکونت (Brandon Larracuente) در نقش امیلیو، امیلی توستا (Emily Tosta) در نقش لوسیا، نیکو گواردادو (Niko Guardado) در نقش بتو و ال پاریس لگاسپی (Elle Paris Legaspi) در نقش والنتینا بازیگران سریال هستند.

کریستوفر کیسر (Christopher Keyser) و امی لیپمن (Amy Lippman)، سازندگان سریال، این پایلوت را به همراه مایکل زیبید (Michal Zebede) نوشتند. رودریگو گارسیا (Rodrigo Garcia) قرار است آن را کارگردانی کند. کیسر و لیپمن تهیه کنندگان اجرایی سریال نیز هستند.

سریال Party of Five اصلی با ۶ فصل از ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۳ مه ۲۰۰۰ روی آنتن شبکه فاکس رفت. اسکات وولف (Scott Woolf) در نقش بیلی، متیو فاکس (Matthew Fox) در نقش چارلی، نو کمپبل (Neve Capmbell) در نقش جولیا و لیسی کابرت (Lacey Chabert) در نقش کلادیا سالینگر بازیگران آن بودند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.