رابرت اگرز: The Northman پروژه بسیار وسیعی است

19 April 2020 - 14:00

فیلم The Lighthouse با مقیاس و گستره تولیدش سال گذشته مخاطبین را تحت تاثیر قرار داد و حالا نویسنده و کارگردان آن فیلم، رابرت اگرز (Robert Eggers) خبر از تولید داستان انتقامی وایکینگ The Northman داده است. اگرز در مصاحبه اخیر خود گفته این پروژه بزرگترین کار او خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اگرز در مصاحبه با Film Independent Coffee Talk اعلام کرد که او و تیمش تنها یک هفته با شروع تولید سومین فیلمش در منصب کارگردان فاصله دارند اما همه چیز بدلیل شیوع بیماری کرونا متوقف گردید و او اظهار داشت حال بازیگران و عوامل فیلم در بلفست، ایرلند، خوب است.

تعداد کمی از عوامل مشغول کار هستند. زره سازان در حال ساخت زره برای شخصیت‌ها هستند و اعضای مصنوعی ساخته شدند و من در حال کار با DP و طراح هستم. چند چیز باید انجام شود. مدیر لوکیشن در حال بررسی لوکیشن‌هاست و برخی از صحنه‌ها هم نیمه ساخت هستند.

این نویسنده و کارگردان ۳۶ ساله اظهار داشت جدیدترین فیلمش، چنان تولید بزرگی است که باید فرایند آماده سازی را تغییر دهد و کتابی مانند نقشه از نظرات و دیدگاه‌های خلاقانه‌اش درست کند و این کار را چالش فیلم می‌داند.

لوکیشن‌های زیادی در فیلم داریم، بنابراین، در حال پیدا کردن مکان‌ها یا ارزیابی آنهایی که پیدا کردیم، هستیم و صحنه هم می‌سازیم.
داریم تمامی این دنیاها را طراحی می‌کنیم، روستاها را می‌سازیم و هزاران لباس و وسیله درست می‌کنیم و اسب‌ها را آموزش می‌دهیم و صحنه‌های فیلم‌برداری را آماده می‌کنیم. من فقط صحنه‌هایی را طراحی کردم که جلوه‌های ویژه یا حیوان یا بدلکار دارند، چیزهایی که همه بخش‌ها باید در یک ردیف باشند تا کار انجام شود. اما این فیلم به ندرت صحنه ای دارد که روی قایق نباشد. داریم بیشتر فیلم را طراحی می‌کنیم که زمان‌بر است و به این کار ادامه می‌دهیم.

نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، الکساندر اسکارشگارد Alexander Skarsgard)، و بیل اسکارشگارد (Bill Skarsgard) و ویلم دفو (Willem Dafoe) و آنیا تیلور جوی (Anya Taylor Joy) بازیگران فیلم هستند.

اگرز این فیلم را از فیلم نامه سون (Sjon)، رمان نویس ایسلندی، می‌سازد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.