The Green Hornet and kato در دست ساخت قرار گرفت

19 April 2020 - 14:30

استودیو یونیورسال قصد دارد حق ساخت درام جنایی کلاسیک و جنگی The Green Hornet را به Amasia، کمپانی مایکل هلفنت (Michael Helfant) و بردلی گالو (Bradley Gallo) بدهد. این کار باعث دستیابی Amasia به حقوق این فرنچایز می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هلفنت و گالو در حال تولید این فیلم هستند که عنوان The Green Hornet and Kato را دارد و شاگرد هورنت اینبار در فیلم حضور دارد.

هورنت همان بریت رید، روزنامه نگار آمریکایی است که ماسک سبز زده و تفنگ به دست با جنایت مبارزه می‌کند. کاتو، همکار آسیایی‌اش، در این راه کمکش می‌کند و این دو در ماشین مدرنی به نام Black Beauty دور شهر می‌چرخند‌.

این قهرمان بخشی از ماجراجویی هایی بود که از طریق The Shadow and Doc Savage معرفی شد و همگی پیشینیان ابر قهرمانان کمیک بوک سوپرمن و بتمن بودند.

آخرین باری که هورنت و کاتو را روی پرده سینما دیدیم، سال ۲۰۱۱ در فیلم The Green Hornet سونی با بازی سث روگن (Seth Rogen)، جی چو (Jay Chou) و کامرون دیاز (Cameron Diaz) بود.
یونیورسال و تولید کنندگان فیلم دنبال اقتباس این قهرمان به فرنچایز جهانی هستند.

هلفنت روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اظهار داشت:

هدف ما ساخت فیلمی است که طرفداران قدیمی دوستش داشته باشند و طرفداران جدید عاشق دیدنش باشند. با وجود یونیورسال، گذشته و آینده را یکی ‌می‌کنیم و ورژن معاصر فرنچایز را می‌سازیم که جدید و هیجان انگیز است در حالیکه به میراث و تاریخ آن احترام می‌گذاریم.

گالو نیز افزوده:

تاثیر آمریکا و آسیا بسیار مهم است. چه کسی بهتر از کمپانی که در هر دو قاره حضور دارد. یونیورسال حساسیت و احساس ما را درک می‌کند و چیزی را پیشنهاد می‌دهد که به دنیای برجسته The Green Hornet احترام می‌گذارد.

جستجوی نویسندگان به زودی آغاز می‌گردد.

استودیو Amasia در مرحله پس از تولید رومنس بسیار مورد انتظار Wild Mountain Thyme با بازی امیلی بلانت (Emily Blunt)، جیمی دورنان (Jamie Dornan)، کریستوفر واکن (Christopher Walken) و جان هم (Jon Hamm) قرار دارد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.