جیمز گان: یکی از شخصیت‌های سری سوم نگهبانان کهکشان می‌میرد

19 April 2020 - 21:30

جیمز گان (James Gunn) کارگردان سری سوم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) اعلام کرده حداقل یکی از شخصیت‌های فیلم زنده نمی‌ماند. فیلم جدید دنیای سینمایی مارول، سومین کارگردانی گان برای این فیلم است. سری سوم نگهبانان کهکشان هنوز تاریخ اکران ندارد و این بخاطر اخراج چند ماه پیش گان و بکارگیری مجدد اوست. گان در حال حاضر سر کار The Suicide Squad (جوخه انتحاری) است و فیلم‌برداری نگهبانان کهکشان تا تکمیل نشده این پروژه، آغاز نمی‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گان همچنان به دادن اطلاعات درباره فیلم ادامه می‌دهد و اخیرا در مهمانی تماشای اولین سری فیلم حضور داشته و گفته فیلم سوم بیشتر درباره راکت راکون است. این کارگردان همچنین تایید کرده برادرش، شان گان (Sean Gunn)، در نقش کراگلین به فیلم بازمی‌گردد و یاندو که در فیلم دوم مُرد، در فلش‌بک‌ها دیده می‌شود. خیلی‌ها نیز می‌خواهند بدانند ثور با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) حضور دارد یا نه، و این با وقایع فیلم Thor: Love and Thunder مشخص می‌شود.

گان در صفحه اینستاگرام خود باز به نکته‌ای در سری سوم نگهبانان کهکشان اشاره کرده است. او در پاسخ با سوال یکی از طرفداران درباره اینکه آیا کسی در سری جدید می‌میرد یا نه، گان جواب داده: بله. گرچه این پاسخ، باعث بوجود آمدن سوالات بیشتری می‌شود. از آنجایی که گان جزییات بیشتری نگفته، نمی‌شود گفت این شخصیت اصلی است یا فرعی. در هر صورت این مسئله طرفداران را نگران کرده است.

شخصیت گامورا از نگهبانان کهکشان توسط تانوس در Avengers: Infinity War کشته شد. او به بیوه سیاه و مرد آهنی پیوسته بود و برخلاف این دو، ورژن جوان گامورا هنوز وجود دارد و در سری سوم دیده خواهد شد. متاسفانه او چیزی درباره استار لرد یا دیگر نگهبانان نمی‌داند و اخیرا به قهرمانان پیوسته است. بنظر می‌رسد فیلم جدید به پیتر کویل می‌پردازد.

اشاره گان به مرگ یکی از شخصیت‌های نگهبان کهکشان ۳ میتواند مرگ یاندو در سری قبلی باشد.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.