جیمز گان: The Suicide Squad احتمالا R-ریت می‌شود

19 April 2020 - 22:00

طبق گفته جیمز گان (James Gunn) کارگردان The Suicide Squad (جوخه انتحار) گفته این فیلم R-ریت خواهد بود. اکران این فیلم بسیار مورد انتظار از جمله فیلم‌هایی است که بدلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق نیفتاده است. گان اعلام کرده که می‌داند چگونه فیلم ریت بندی می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طرفداران از اینکه گان کارگردان ریبوت/دنباله جوخه انتحاری شد، بسیار خوشحال شدند. درحالیکه جوخه انتحاری چند شخصیت جدید معرفی می‌کند، برخی از شخصیت‌های محبوب فیلم دیوید آیر (David Ayer) در فیلم جدید حضور خواهند داشت. این شخصیت‌ها، هارلی کوین، آماندا والر، کاپیتان بومرنگ و ریک فلگ هستند. ادریس البا (Idris Elba) نیز در این فیلم بازی می‌کند گرچه مشخص نیست چه شخصیتی را بازی می‌کند. جزییات این فیلم نیز مخفی نگه داشته شده است.

گان که حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی دارد در استوری پرسش و پاسخ خود در دوران قرنطینه به سوالات طرفداران پاسخ می‌دهد. او در پاسخ به سوال یکی از طرفدران درباره ریت بندی جوخه انتحاری گفته که این فیلم احتمالا R ریت می‌شود.

گرچه فیلم اول حواشی خاص خود را داشت، فیلم پتانسیل زیادی داشت. هارلی کوین سریعا بین طرفداران محبوب شد. او حتی در فیلم مستقل خود، Birds of Prey، نیز ظاهر شد. دیوید آیر از فیلم خود دفاع کرد اما کارگردانی دنباله آن را رد کرد. گرچه این فیلم در دستان توانمندی قرار گرفته، که فیلم‌های قهرمانی زیادی کارگردانی کرده است. از نظر کارگردانی کسی بهتر از گان نمی‌توانست این فیلم را بسازد.

گرچه ریت بندی فیلم همچنان نامشخص است، چیزی از حدسیات طرفداران کم نمی‌کند. سال ۲۰۲۱ سال بلاک باسترهاست و خیلی از فیلم‌هایی که امسال به تعویق افتادند، سال دیگر اکران می‌شوند. گان بارها گفته اکران جوخه انتحاری عقب نمی‌افتد و همچنان ۶ اوت ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.