پیوستن بازیگران جدید به فیلم اقتباسی Romeo and Juliet

21 April 2020 - 14:30

دیگو تینوکو (Diego Tinoco) که با بازی در سریال On My Block (در بلوک من) از شبکه نتفلیکس شناخته می‌شود، و سیدیک ساندرسون (Siddiq Saunderson): از بازیگران سریال Wu-Tang: An American Saga (وو تانگ: یک حماسه آمریکایی) از شبکه هولو، هر دو در فیلم مدرن و امروزی R#J به اقتباس از نمایش‌نامه کلاسیک شکسپیر یعنی Romeo and Juliet (رومئو و ژولیت)، به تهیه‌کنندگی تیمور بکمامبتوو (Timur Bekmambetov) و ایگور ایسای (Igor Isay)، بازی خواهند کرد. کاری ویلیامز (Carey Williams) این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته خودش و ریکی کاستاندا (Rickie Castaneda) کارگردانی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تینوکو در این فیلم نقش تیبالت و ساندرسون نقش مرکوتیو را ایفا می‌کنند. بازیگران دیگر عبارت‌اند از: کامارون اینجلز (Camaron Engels) در نقش رومئو، فرانسسکا نوئل (Francesca Noel) در نقش ژولیت، و آرجی کایلر (RJ Cyler) در نقش بنوولیو.

این فیلم جدید، نخستین پروژه کمپانی فیلم‌سازی تازه-راه‌اندازی شده بکمامبتوو و ایسای یعنی Interface Films، می‌باشد. از دیگر همکاری‌های این دو می‌توان به فیلم‌های Unfriended (غیردوستانه) و Searching (در حال جستجو)- با بازی جان چو (John Cho)- اشاره کرد. فیلم R#J، نیز همانند دو فیلم ذکر شده، با استفاده از فرمت قصه‌گویی اسکرین لایف (Screen life) فیلم‌برداری خواهد شد، یعنی قصه از زاویه دید گوشی‌های هوشمند و صفحه نمایش کامپیوترها نقل می‌شود.

این فیلم، که به عنوان ترکیب هیجان‌انگیزی از زبان شکسپیری و زبان امروزی مرسوم در رسانه‌های اجتماعی نسل حاضر، توصیف می‌شود؛ در منطقه سرسبز لوئیزیانا (Louisiana) طراحی شده است و داستان فیلم از طریق گوشی‌های همراه دو عاشق قصه ما یعنی رومئو و ژولیت اتفاق می‌افتد.

الکس سوبولو (Alex Sobolev) و آنا سوبولووا (Anna Soboleva) از دیگر تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

تینوکو، که در پلتفرم‌های اجتماعی‌اش چیزی حدود ۵ میلیون فالوور دارد، را در حال حاضر می‌توانیم مشغول بازی در فصل سوم On My Block ببینیم. او نقش سزار دیاز را در این سریال بازی می‌کند، نوجوان حساسی که از سه دوست زرنگ و خیابانی اش دور می‌شود و وارد سبک موروثی زندگی اراذل و اوباشی خانواده‌اش می شود. ساندرسون هم در سریال Wu-Tang، که توسط آر زد ای (RZA) و الکس تسی (Alex Tse) خلق شده است، نقش یکی از اعضای Wu-Tang Clan را ایفا می‌کند. این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.