قرار بود اتفاقات فیلم No Time to Die در ذهن جیمز باند رخ دهند

21 April 2020 - 15:30

شاید در یک دنیای موازی، تاکنون فیلم No Time to Die «زمانی برای مردن نیست» اکران شده بود. اما شاید در یک دنیای موازی دیگر، شاهد نسخه متفاوتی از این فیلم بودیم – ایده‌ای که کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) ارائه کرده بود، اما تهیه‌کنندگان آن را رد کردند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

No Time to Die یکی از اولین فیلم‌هایی بود که اکرانش به دلیل همه‌گیری از ویروس کرونا به تعویق افتاد، و حالا قرار است ماه نوامبر اکران شود. تاکنون تصاویر و تریلرهای مختلفی از فیلم منتشر شده، اما هنوز جزئیاتی از داستان نمی‌دانیم. می‌دانیم رامی مالک (Rami Malek) نقش شرور را بازی می‌کند، کریستوف والتس (Christoph Waltz) دوباره نقش بلوفلد را بازی می‌کند، و لیا سیدو (Lea Seydoux) در این فیلم هم نقش دکتر مدلاین سوان را ایفا خواهد کرد.

همچنین می‌دانیم این آخرین بار است که شاهد حضور دنیل کریگ (Daniel Craig) در نقش جیمز باند خواهیم بود. با توجه به اینکه ایده فوکوناگا برای ساخت نسخه متفاوتی از فیلم رد شده، احتمالا این بار باید منتظر سورپرایزهای بیشتری باشیم. فوکوناگا طی یک مصاحبه افشا کرده ابتدا قرار بوده کل داستان فیلم No Time to Die در ذهن جیمز باند رخ دهد. او در این باره گفته:

من این ایده رو داشتم که کل فیلم داخل پناهگاه شرور فیلم قبلی روایت بشه. در فیلم Spectre یک سکانس هست که سوزنی وارد سر جیمز باند میشه، که قراره باعث بشه همه چیز یادش بره، و اون با یک بمب ساعتی از این اتفاق قسر در میره. بعدش اون و لیا اونجا رو منفجر میکنن. من با خودم گفتم، چی میشه اگه کل اتفاقات این فیلم در واقع داره توی ذهنش رخ میده؟

شاید اجرای چنین ایده‌ای جالب بود، اما استودیو قصد نداشته طرفداران سرسخت باند را عصبانی کند، پس با این ایده مخالفت کرده است. شاید در این نسخه از فیلم شاهد الهاماتی از سریال Maniac «مجنون» ساخته فوکوناگا هم بودیم، اما هنوز هم منتظریم ببینیم او چه پیچش‌های داستانی بزرگی در فیلم خودش قرار داده است.

فیلم No Time to Die در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۵ آذر ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.