جو روسو: بازی تام هالند در Cherry شایسته نامزدی اسکار است

21 April 2020 - 23:30

جو روسو (Joe Russo) کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده شاید از دنیای سینمایی مارول خارج شده باشد، اما این بدان معنا نیست که کارش با بازیگرانی که باعث موفقیت فیلم Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» شدند به پایان رسیده است. روسو حین مصاحبه درباره فیلم اکشن Extraction «استخراج» با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) که تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد، اطلاعاتی هم درباره فیلم Cherry منتشر کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جو روسو کارگردانی فیلم Cherry را همراه با برادرش آنتونی روسو (Anthony Russo) برعهده دارد. تام هالند (Tom Holland) در این فیلم نقش یک پزشک ارتشی را بازی می‌کند که از اختلال استرسی پس از آسیب روانی رنج برده و برای تامین مواد مخدر مصرفی خودش رو به سرقت از بانک می‌آورد. شخصیت هالند در فیلم Cherry تفاوت زیادی با نقش‌هایی دارد که او طی این چند سال بازی کرده است. او حالا از پیتر پارکر/مرد عنکبوتی دوست‌داشتنی به شخصیتی خشن در شرایطی دشوار تبدیل شده است. به نظر می‌آید هالند نقش‌آفرینی خیلی خوبی در Cherry داشته و باید منتظر یک بازی عالی از او باشیم. روسو در این باره گفته:

به نظرم اون توی این فیلم واقعا عالیه. به نظرم بازی اون ارزش در نظر گرفته شدن برای نامزدی اسکار رو داره. اون از نظر فیزیکی و احساسی کاملا تغییر کرده. این فیلم در چند دهه روایت میشه و تام نقش شخصیتی پیچیده رو بازی میکنه که معتاده و از اختلال استرسی پس از آسیب روانی رنج میبره، سارق بانکه و داره رابطه شکست خورده‌ای رو تجربه میکنه. به نظرم اون توی این نقش واقعا فوق‌العاده بازی میکنه. وقتی نقش شخصیتی رو بازی میکنی که به این حد از تباهی رسیده و بازیگری به محبوبیت تام این نقش رو بازی میکنه، هر چقدر هم تصمیمات وحشتناکی بگیره باهاش همذات پنداری می‌کنید. به نظرم حضور اون باعث میشه مخاطب با نگاه دیگه‌ای به فیلم نگاه کنه. واقعا تحت تاثیر بازی اون در فیلم قرار گرفتم.

فیلم Cherry قرار است امسال اکران شود، اما ممکن است تاریخ اکرانش تغییر کند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.