پیش درآمد Hunger Games در دست ساخت لاینزگیت قرار گرفت

21 April 2020 - 23:15

امروز کمپانی لاینزگیت اعلام کرد پیش درآمد بسیار مورد انتظار The Hunger Games در دست ساخت است، در حالیکه نویسنده این سه گانه، سوزان کالینز (Suzanne Collins) رمان The Ballad of Songbirds and Snake را ۱۹ مه منتشر می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این کتاب که دنیای The Hunger Games را نشان می‌دهد، توسط فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) کارگردانی می‌شود و مایکل آرنت (Michael Arndt) فیلم‌نامه‌اش را می‌نویسد و نینا جیکوبسون (Nina Jacobson) تولیدش می‌کند که با این استودیو چهار فیلم اقتباسی دیگر از کتاب‌های کالینز را ساخته است؛ The Hunger Games, Catching Fire و Mockingjay که تقریبا ۳ میلیارد دلار فروختند.

مجموعه Hunger Games لاینزگیت، فرنچایز بلاک باستری است که داستان پسارستاخیزی YA را در هالیوود بر سر زبان‌ها انداخت و فیلم‌های Maze Runner و Divergent بعد از آن ساخته شدند.

هنوز خبری از بازیگران این پیش درآمد نیست. جو دریک (Joe Drake) مدیر بخش فیلم لاینزگیت اظهار داشته:

کتاب جدید سوزان ارزش صبر کردن دارد. آن هر آنچه طرفداران از یک داستان و رمان می‌خواهند را دارد و زمینه جدیدی داشته و شخصیت‌های کاملا جدیدی را معرفی می‌کند.

پیش درآمد Hunger Games داستان کوریولانوس اسنو در ۱۸ سالگی است، سال‌ها قبل از اینکه رئیس جمهور ظالمگر پانم شود. کوریولانوس جوان خوش تیپ و جذاب است، گرچه خانواده اسنو روزهای سختی گذرانده‌اند و زمانی که بعنوان موعظ دهمین بازی های گرسنگی انتخاب می‌شود، او فرصتی پیدا می‌کند تا سرنوشتش را تغییر دهد و تنها وقتی دختری از ناحیه ۱۲ را موعظه می‌کند، شادی‌اش زیاد می‌شود.

نینا جیکوبسون تولید کننده تمامی فیلم‌های Hunger Games است و این اقتباس را نیز به همراه برد سیمپسون (Brad Simpson) تولید می‌کند. فرانسیس لارنس کارگردان Catching Fire, Mockingjay Part 1, Mockingjay Part 2 برای کارگردانی این فیلم باز می‌گردد.

کالینز این فیلم را قلم می‌زند و مایکل آرنت این فیلم‌نامه را اقتباس می‌کند. او قبلا یکی از نویسنده‌های Catching Fire بوده است.

کالینز تهیه کننده این فیلم نیز خواهد بود. او در بیانیه‌ای گفته:

لاینزگیت همیشه خانه سینمایی Hunger Games بوده و خوشحالم با کتاب جدید با آنها باز می‌گردم.

مدتهاست صحبت از ساخت پیش درآمد Hunger Games است و لاینزگیت مجوز تم پارک‌ها و تورهای کنسرت‌های زنده را برای این فیلم بدست آورده است.

لاینزگیت سال ۲۰۱۲ اولین سری از این چهار فیلم بلاک باستر را براساس رمان‌های Hunger Games با بازی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) ساخت. اقتباس این استودیو از کتاب اصلی توسط کالینز، درباره کتنیس اوردین با بازی لارنس بود و دوست منطقه ۱۲ او، پیتا با بازی جاش هاچرسون (Josh Hutcherson) بود که برای زنده ماندن به Capitol فرستاده شدند.

فرنچایز Hunger Games، لیام همسورث (Liam Hemsworth)، وودی هرلسون (Woody Harrelson) و الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) را نیز در اختیار داشته است.

جیم میلر (Jim Miller)، تهیه کننده لاینزگیت، تهیه کننده اجرایی تمامی فیلم‌های این پروژه بوده و آن را تولید می‌کند. پاتریشیا لوسلا (Patricia Laucella) و فیل استرینا (Phil Strina) این فیلم را برای لاینزگیت می‌سازند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.