برادران روسو قصد دارند سه فیلم پشت سرهم بسازند

22 April 2020 - 00:00

وقتی شما کارگردانی پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را برعهده دارید و شرکت تولید فیلم مخصوص خودتان را دارید، به سطحی از آزادی دست پیدا می‌کنید که دیگر فیلمسازان مشتاق رسیدن به آن هستند. موفقیت Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» و شرکت اگبو (AGBO) به جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo) این فرصت را داده تا هر پروژه‌ای دوست دارند بسازند، و از همین حالا سه پروژه بعدی خود که قصد دارند پشت سرهم بسازند را مشخص کرده‌اند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جو روسو حین مصاحبه درباره فیلم اکشن Extraction «استخراج» با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) که تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد، اطلاعاتی هم درباره پروژه‌های بعدی خود منتشر کرد، که احتمالا یکی از آن‌ها یک فیلم اکشن خواهد بود. او در این باره گفته:

این‌ها برای ما پروژه‌های شخصی هستن که در اونا قصد داریم داستان‌هایی که دوست داریم رو روایت کنیم. پروژه‌هایی که چندین ساله داریم روی اونا کار می‌کنیم. ما پروژه‌های مخفی، بزرگ و جذابی داریم که دوست داریم اونا رو بسازیم. ما فعلا سه پروژه آماده داریم که قراره کارگردانی اونا رو طی دو تا دو سال و نیم آینده به صورت پشت سرهم انجام بدیم. این چند سال سرمون خیلی شلوغه. وقتی زمانش فرا برسه اونا رو معرفی می‌کنیم. این پروژه‌ها در ژانرهای مختلفی هستن. ما قطعا عاشق اکشن هستیم، پس یکی از اونا یک فیلم اکشنه و همچنین داستان‌های بین‌المللی که قصد داریم روایت کنیم.

روسو گفته اگرچه بین سه پروژه آینده آن‌ها یک اثر تلویزیونی وجود ندارد، اما از ایده ساخت سریال تلویزیونی استقبال می‌کنند. او در این باره هم گفته:

به نظرم بهترین روش داستان‌سرایی حالت روایت داستان به صورت طولانی مدته. الان این روش فقط محدود به تلویزیون نمیشه، چون حالا خیلی سینماتیک‌تر شده و میشه شخصیت‌ها رو عمیق‌تر بررسی کرد، زمان بیشتری با اونا گذروند، سورپرایزهای بیشتری به وجود آورد و فرمت داستانی رو تغییر داد. داستان گفتن طی ۲ ساعت خیلی آزادانه نیست، اما وقتی این مدت به ۱۰ ساعت میرسه میشه تصمیمات متفاوتی گرفت. با این روش، مخاطبان بیشتر با شخصیت درگیر میشن، چون دارن زمان بیشتری با اون شخصیت میگذرونن. ما هر رسانه‌ای رو دوست داریم، و طی دوران حرفه‌ای خودمون توی اونا کار کردیم؛ ما هرگز تعصبی نسبت به سینما یا تلویزیون نداشته‌ایم. هر رسانه میتونه دیدگاه مختلفی برای روایت داستان فراهم کنه و این بستگی به داستانی داره که میخواید روایت کنید. قطعا قصد داریم در آینده یک پروژه بلندمدت رو شروع کنیم. البته این یکی از سه پروژه بعدی ما نیست، اما قطعا به ساخت اون متعهد هستیم.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.