نتفلیکس حقوق درام The Starling را خریداری کرد

22 April 2020 - 14:00

Netflix حقوق فیلم درام The Starling به کارگردانی تد ملفی (Ted Melfi) و با بازی ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy)، کوین کلاین (Kevin Kline)، کریس اودوود (Chris O’Dowd) و تیموتی اولفینت (Timothy Olyphant) را صرفاً با توجه به فیلمنامه و مشاهده‌ی تبلیغی ۴ دقیقه‌ای خریداری کرد. برخی منابع گزارش می‌دهند که هزینه‌ی مبادله شده برای این قرارداد در حدود ۲۰ میلیون دلار است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در فیلمنامه‌ی این درام به قلم مت هریس (Matt Harris) آمده است:

مک کارتی و اودوود نقش زوجی مزدوج را ایفا می‌کنند که در تلاش برای بازسازی رابطه‌شان پس از آسیب دیدن طی یک تراژدی هستند. درحالی‌که شوهر او با اندوهش طی ریکاوری دست‌وپنجه نرم می‌کند، لی‌لی مینارد در تلاش برای احیاء خودش در دنیای واقعی است. او باغی زیبا را در حیاط پشتی خانه‌اش درست کرده است و با این کار سعی در بهبود حالش دارد اما این مسئله به‌زودی برای او تبدیل به‌اتفاقی سورئال می‌شود چراکه ساری که در نزدیکی خانه‌ی او آشیانه کرده است مرتباً به او حمله می‌کند. دوست او با بازی کلاین به‌سرعت از یک روان‌پزشک تبدیل به یک دامپزشک می‌شود تا به لی‌لی در مشکل پرنده‌ایش کمک کند ولی او در آخر تأثیری بزرگ‌تر بر روی زندگی‌اش می‌گزارد.

این قرارداد روز جمعه بسته شد وقتی‌که ارزش سهام نتفلیکس به طرز شگفت‌آوری شروع به افزایش کرد. مشکل آنجاست که تولید این فیلم متوقف‌شده و خبری مبنی بر زمان ازسرگیری آن منتشرنشده است. نتفلیکس در حال حاضر در چالش بزرگی برای یافتن تولیداتی تازه برای استریم کردن در باقی سال جاری قرار دارد و فیلم The Starling در موقعیت خوبی برای پر کردن این نیاز قرار داشت. فیلم‌برداری قسمت‌های عمده و اصلی آن تمام‌شده است و فیلم در مراحل پس از تولید قرار دارد. زمان پخش این فیلم هنوز مشخص نیست امّا برخی احتمال می‌دهند که این عنوان در فصل جوایز منتشر شود. مک‌کارتی که بخش بزرگی از کارنامه‌ی هنری‌اش را آثاری کمدی تشکیل می‌دهند، در اسکار گذشته برای فیلم Can You Ever Forgive Me? نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده بود. او اخیراً در آثاری ازجمله The Kitchen، فیلم The Happytime Murders، فیلم Life of the Party و فیلم Spy حضورداشته است که در برخی از آن‌ها علاوه بر بازیگری، تهیه‌کنندگی و نویسندگی‌شان را نیز بر عهده داشته است.

از آثار اخیر کلاین می‌توان به فیلم Beauty and the Beast محصول ۲۰۱۷، فیلم Dean محصول ۲۰۱۶ و سریال Maya & Marty اشاره کرد.

اودوود نیز در فیلم‌های How to Build a Girl، لایو-اکشن Mary Poppins Returns محصول ۲۰۱۸، فیلم The Cloverfield Paradox و سریال The Twilight Zone به ایفای نقش پرداخته است.

اولفینت در سال‌های اخیر در Once Upon a Time in Hollywood، انیمیشن Missing Link، سریال Fargo و فیلم Snowden محصول ۲۰۱۶ با بازی جوزف گوردون-لویت (Joseph Gordon-Levit) نقش‌آفرینی کرده است.

سرمایه‌گذار اصلی این اثر دیلان سلرز (Dylan Sellers) و کریس پارکر (Chris Parker) از Limelight در دومین فیلم تولیدی‌شان هستند. فیلم اول آن‌ها بانام Palm Springs در فستیوال فیلم ساندنس در ماه ژانویه به نمایش درآمد وقتی‌که شبکه‌های Neon/Hulu حقوق آن را با پرداخت ۲۲ میلیون دلار به‌دست آوردند. همکار آن‌ها در سرمایه‌گذاری بر روی The Starling کمپانی‌های Entertainment One و Boies/Schiller Film Group هستند. سلرز، پارکر، ملفی و کیمبرلی کوین (Kimberly Quinn) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. زک شیلر (Zack Schiller) و دیوید بویز (David Boies) از Boies/Schiller به همراه الکس دانگ (Alex Dong)، زو فورمن (Zev Foreman)، جن گوردون (Zev Foreman) و گابریلا ریویا لوگو (Zev Foreman) تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را بر عهده دارند.

ملفی پیش‌تر فیلم Hidden Figures را کارگردانی کرده بود و با مک‌کارتی و اودوود در فیلم St Vincent محصول ۲۰۱۴ و با بازی بیل مری همکاری کرده بود. دیود دیگز (Daveed Diggs)، اسکایلر گیسوندو (Skyler Gisondo)، لورتا دیواین (Skyler Gisondo)، لارا هریر (Laura Harrier)، روزالین چاو (Rosalind Chao) و کیمبرلین کویین بازیگران The Starling را تشکیل می‌دهند.

ملفی فیلمنامه‌ی Fruit Loops نوشته برود و آن را برای کمپانی‌های Paramount و Chernin Entertainment کارگردانی کرده بود. او همچنین فیلم Huck را برای نتفلیکس نویسندگی و کارگردانی خواهد کرد. Huck بر اساس کتاب‌های مصوری است که مارک میلار (Mark Millar) به چاپ رسانده است. او به همراه نیل موریتز (Neal Moritz) و توبی یافِ (Toby Jaffe) تهیه‌کننده‌ی این فیلم هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.