سریال Westworld برای فصل چهارم تمدید شد

22 April 2020 - 22:30

فصل سوم سریال Westworld «وست‌ورلد» با ترک پارک و معرفی شخصیت‌های جدیدی مثل کیلب (با بازی آرون پال (Aaron Paul)) شروع قدرتمندی داشت، اما با رسیدن به اپیزودهای پنجم و ششم این فصل هشت اپیزودی، به نظر می‌آید شورانرها یعنی جاناتان نولان (Jonathan Nolan) و لیزا جوی (Lisa Joy) نمی‌دانند می‌خواهند با داستان خود چکار کنند. اما این سریال باید ادامه پیدا کند چون حالا به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های HBO تبدیل شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

شبکه HBO اعلام کرده این سریال را برای فصل چهارم تمدید کرده، که با توجه به اینکه سفارش پایلوت سریال در سال ۲۰۱۳ داده شده و این سریال از سال ۲۰۱۶ در حال پخش است، و طی این مدت فقط ۲۸ اپیزود از آن ساخته شده واقعا جالب است. اگر Westworld سریالی بود که نشان می‌داد ارزش این انتظار را دارد شاید این خبر خوشحال‌کننده بود، اما این سریال همیشه قوانین داستان‌گویی خودش را کنار گذاشته و شخصیت‌هایی را به منظور شوکه کردن مخاطبان فدا کرده است. با وجود اینکه فصل سوم زیاد تلاش نمی‌کند با پرش‌های زمانی مخاطبان را سردرگم کند، اما سازندگان تمرکز خود روی شخصیت‌ها را از دست داده‌اند. البته جالب است که آن‌ها دلورس را به یک قهرمان یا شرور مطلق تبدیل نکرده‌اند، اما او در این فصل به جز مرموز بودن کار دیگری نمی‌کند.

باید دید آیا Westworld می‌تواند در دو اپیزود پایانی این فصل خودش را نجات دهد یا خیر، اما عجیب است که سفارش ساخت فصل بعدی آن داده شده که هنوز مشخص نیست فصل پایانی آن است یا نه. شبکه HBO قصد دارد Westworld را به سریال موفقی مثل Game of Thrones «بازی تاج و تخت» تبدیل کند. اما اگر این شبکه درسی از Game of Thrones یاد گرفته بود، باید ابتدا مطمئن می‌شد آیا شورانرهای Westworld می‌دانند قرار است داستان را به چه سمتی پیش ببرند و شخصیت‌های خود را فراموش نمی‌کنند یا خیر.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.