فصل سوم The Mandalorian در دست ساخت است

22 April 2020 - 23:00

در خبری که اصلا باعث تعجب نیست، به نظر می‌آید دیزنی و لوکاس‌فیلم تمایل زیادی برای ساخت فصل سوم سریال The Mandalorian «مندلورین» دارند – حتی با وجود اینکه تا پخش فصل دوم این سریال از دنیای Star Wars «جنگ ستارگان» هنوز زمان زیادی باقی مانده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پخش اولین سریال لایو-اکشن دنیای Star Wars از پاییز گذشته در دیزنی پلاس آغاز شد و خیلی زود مورد توجه مخاطبان و منتقدین قرار گرفت. جان فاورو (Jon Favreau) شورانر این سریال، داستانی درباره یک شکارچی جایزه‌بگیر را در این سریال روایت می‌کند که حین مراقبت از بچه یودا، در حال فرار از دست شروران و استورم تروپرها است.

اگرچه فصل اول هشت اپیزودی این سریال داستان‌های زیادی را پوشش نداد، اما کاملا مشخص است این داستان همچنان ادامه دارد. فاورو و همکارانش فیلمبرداری فصل دوم را قبل از قرنطینه به پایان رساندند و به صورت از راه دور در حال انجام مراحل پس از تولید بوده‌اند. پخش فصل دوم از پاییز امسال آغاز خواهد شد، اما فاورو از همین حالا برای فصل سوم سریال محبوبش برنامه دارد.

طبق گزارشات، فاورو از مدتی پیش در حال نوشتن فصل سوم The Mandalorian بوده و بخش هنری از چند هفته پیش در حال خلق طرح‌های مفهومی برای فصل جدید هستند.

منبع:‌ Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.