جرد هریس به شایعه بازی در نقش دامبلدور پاسخ می‌دهد

29 November 2016 - 16:00

مانند خیلی از بازیگر با استعدادی که نتواسته‌اند به خوبی با جریان هالیوود هم جهت شوند؛ جرد هریس (Jared Harris) در بیشتر دوران حرفه‌ای خودش نقش‌های مکمل بر عهده داشته و نتوانسته بود تا نقش اصلی فیلمی را داشته باشد. البته حالا همه به توانایی‌های هریس باور پیدا کرده‌اند و او این فرصت را دارد که حداکثر استعدادش را نشان دهد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر به دنبالی بازیگری است که برای بازی در نقش دامبلدور جوان مناسب باشد تا در مجموعه‌ی Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» بازی کند. از جهاتی انتخاب جرد هریس به عنوان دامبلدور خیلی خوب خواهد بود. ریچارد هریس (Richard Harris)، پدر جرد هریس،  قبل از مرگش در دو فیلم اول هری پاتر نقش دامبلدور را بازی کرد؛ این موضوع هریس را کاندید مناسبی خواهد کرد که یک ورژن جوان‌تر از این شخصیت را بازی کند. طی مصاحبه‌ای با Standard Online هریس بیان کرد که او شایعات را شنیده است، ولی می‌داند که نباید به این موضوع توجه کند.

احتمالاً تهیه کنندگان در این باره فکر کرده‌اند، تا به امروز کسی برای مطرح کردن این موضوع به من نزدیک نشده است و من نیز انتظارش را ندارم. من خوب می‌دانم که تهیه کنندگان در هالیوود دوست ندارند به انجام کاری مجبور شوند و کمپین‌های طرفداران معمولاً مسیری مخالف استدیوی سازنده‌ی فیلم را طی می‌کند.

همانند بیشتر تصمیمات در هالیوود، به احتمال زیاد در انتخاب بازیگر برای شخصیت دامبلدور شهرت بازیگر به استعدادش اولویت خواهد داشت. جرد هریس در سال ۲۰۱۱ در نقش موریارتی (Moriarty) در فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows «شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها» بازی کرده است؛ پس  کمپانی وارنر کاملاً با توانایی‌های او آگاهی دارد، ولی احتمالاً این آشنایی برای رسیدن این نقش به او کافی نخواهد بود. آز آنجایی که کمپانی برادران وارنر جانی دپ (Johnny Depp) را برای بازی در یک نقش کلیدی انتخاب کرده است؛ شنیدن این خبر که دنیل کریگ برای بازی در نقش دامبلدور مد نظر وارنر است نباید تعجب برانگیز باشد.

اگر دوست ارید که از عملکرد Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» برای دومین هفته در باکس آفیس مطلع شوید با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من یه اسپم کوچک بدم زیر این پست:
    دوست عزیز Hold the door، امیدوارم این پست رو بخونید. من کاملا با نظر شما در حواب خودم زیر پست گیم فا موافقم اما به دلیل اینکه احساس کردم ادامه بحث ممکنه به سایت گیم فا آسیب بزنه، ترجیح دادم جواب کامنت هاى دوستان رو دیگه ندم. از کامنت شما خیلى استفاده کردم.
    دوست عزیز Moein خواستم عذر خواهى کنم. جواب شما رو هم زیر پست سوسیس پارتى ندادم چون به اون پست سر نزده بودم تا امروز که به دایلى چک کردم و دیدم که کامنت شما رو بى جواب کذاشتم. حتما در فرصت بعدى که بحثى باشه، حرف رو ادامه مى دیم و سئوالتون درباره سرباز رایان، سکانس اولش بود.
    رفع اسپم هم اینکه من امیدوارم فیلم رو این هفته ببینم ولى دوستانى که دیدن مى گن فیلم خوب اما فراموش شدنى اى هست.

  • Hold the Door says:

    پ اسپم :
    از توجهی که کردید و وقتی که گذاشتید و اقعا ممنون و سپاس گزارم!
    خودم م سعی کردم اون بحثو ادامه ندم به خاطر اینکه ممکنه بعدا برای سیات مسئله بشه !
    یه درد ودل ساده بود که نمیدونستم به کی و چجوری بگم که سایت بحثشو پیش کشید !