تاریخ اکران فیلم اقتباسی Without Remorse به پاییز موکول شد

23 April 2020 - 13:30

فیلم Without Remorse (بدون پشیمانی)، به اقتباس از رمان تام کلنسی (Tom Clancy) و محصول پارامونت (Paramount) و با هنرمندی مایکل بی. جوردن (Michael B. Jordan)، حالا به جای ۱۸ام سپتامبر، در تاریخ ۲ام اکتبر امسال اکران می‌شود. این جابجایی دو هفته‌ای در نتیجه تغییر برنامه‌ای است که سونی برای اکران فیلم Venom: Let There Be Carnage (ونوم: بگذارید کارنیج بیاید) از تاریخ ۲ام اکتبر به ۲۵ام ژوئن ۲۰۲۱ در نظر گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در حال حاضر، کمپانی پارامونت برای بازی زمانی ۲ام تا ۴ام اکتبر، در حال برنامه‌ریزی برای فیلم The Trial of Chicago 7 (دادگاه شیکاگو هفت) ساخته آرون سورکین (Aaron Sorkin) می‌باشد؛ درحالی‌که کمپانی یونیورسال (Universal) هم فیلم سینمایی علمی-تخیلی Bios (بایوس) با هنرمندی تام هنکس (Tom Hanks) را در برنامه خود دارد.

فیلم Without Remorse، به کارگردانی استیفانو سولیما (Stefano Sollima) و بر اساس فیلم‌نامه اقتباسی تیلور شریدان (Taylor Sheridan)، به روایت قصه اصلی جان کلارک (با هنرمندی جوردن) می‌پردازد، که یک افسر سابق نیروی دریایی است که حالا به‌عنوان یک مأمور عملیاتی به سازمان سیا (CIA) ملحق شده است، و پس از این‌که معشوقه‌اش توسط یک مافیای مواد مخدر کشته می‌شود در پی انتقام برمی‌آید. در قسمتی از کتاب کلنسی، کلارک به‌عنوان بادیگارد جک ریان نیز ظاهر می‌شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.