سونی در حال کار بر روی فیلم One Punch Man است

23 April 2020 - 19:30

وان پانچ من در حال مبارزه برای باز کردن راهش به یک فیلم لایو-اکشن است. به گزارش هالیوود ریپورتر کمپانی Sony Pictures این مانگای محبوب را در اثری سینمایی اقتباس خواهد کرد. این استودیو اسکات روزنبرگ (Scott Rosenberg) و جف پینکنر (Jeff Pinkner) را که برای نویسندگی فیلم‌های Jumanji: The Next Level و Venom شناخته می‌شوند، مسئول نوشتن فیلم‌نامه‌ی این عنوان کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

One Punch Man کامیک اینترنتی بود که در سال ۲۰۰۹ انتشارش آغاز شد. خالق آن وان (ONE) یک هنرمند ژاپنی است و داستانش نیز حول یک ابرقهرمان به نام سایتاما جریان دارد که تنها با یک مشق می‌تواند هر دشمنی را شکست دهد. خیلی زود او حوصله‌اش از این کار سر رفت و به دنبال چالشی بزرگ‌تر جست‌وجو کرد.

در سال ۲۰۱۲، وان پانچ من به کمپانی نشر Jump Next پیوست که در آنجا وان با هنرمند دیگر ژاپنی یوسکه موراتا (Yusuke Murata) برای خلق سری جدیدی از این مانگا همکاری کرد. این اثر در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی نشر VIZ Media وارد بازار آمریکا شد. از روی One Punch Man تاکنون بازی ویدیویی و مجموعه‌ای انیمه‌ای ساخته‌شده است.

One Punch Man: A Hero Nobody Knows نام این بازی است که توسط کمپانی Spike Chunsoft خالق برخی از مشهورترین بازی‌های ویدیویی نظیر Dragon Quest و Zero Escape توسعه داده شد و Bandai Namco Entertainment ناشر آن است. این بازی ۲۷ فوریه ۲۰۲۰ (۸ اسفند ۱۳۹۸) در ژاپن و یک روز بعد در ۲۸ فوریه (۹ اسفند) به‌صورت جهانی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و ماکروسافت ویندوز عرضه شد. همچنین بازی تحت عنوان One Punch Man: Road to Hero نیز برای اندروید و IOS ساخته‌شده است.

مجموعه‌ی انیمه‌ای این مانگا نیز در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. شینگو ناتسومه (Shingo Natsume) از استودیوی انیمیشن‌سازی ژاپنی بانام Madhouse کارگردانی آن و توموهیرو سوزوکی (Tomohiro Suzuki) نویسندگی آن را بر عهده داشتند. چیکاشی کوبوتا (Chikashi Kubota) طراحی شخصیت و کارگردانی هنری این سریال را انجام می‌داد. ساخت فصل دوم این مجموعه بعدتر در سال ۲۰۱۶ تأیید شد. اینبار استودیوی J.C. Staff کار تولید آن را انجام داد و چیکارا ساکورای (Chikara Sakurai) جایگزین ناتسومه به‌عنوان کارگردان و یوشیکازو ایوانامی (Yoshikazu Iwanami) جایگزین شوجی هاتا (Shoji Hata) به‌عنوان صدابردار آن شدند. توموهیرو سوزوکی، چیکاشی کوبوتا و ماکوتو میازاکی (Makoto Miyazaki) به ترتیب به‌عنوان نویسنده، طراح شخصیت و آهنگساز این مجموعه به‌کار خود ادامه دادند. ماکوتو فوروکاوا (Makoto Furukawa) در نقش سایتاما و کایتو ایشیکاوا (Kaito Ishikawa) در نقش جینوس صداپیشگان نسخه‌ی ژاپنی و مکس میتلمن (Max Mittelman) و زک آگویلار (Zach Aguilar) به ترتیب صداگذار نقش‌های سایتاما و جینوس در نسخه‌ی انگلیسی این انیمه هستند.

آوی آراد (Avi Arad) و آری آراد (Ari Arad) از کمپانی Arad Productions تهیه‌کنندگان این اقتباس سینمایی خواهند بود.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.