افزایش تعداد بینندگان فصل سوم Ozark نسبت به فصل دوم

23 April 2020 - 21:30

سریال Ozark «اوزارک» محصول نتفلیکس با فصل سومش که ماه گذشته پخش شد، یکی از بهترین آمار این سرویس استریم را به ثبت رساند و طی ۱۰ روز اول پخشش میانگین ۸.۷ میلیون بیننده را جذب کرد. تعداد بینندگان این درام جنایی در فصل سوم تقریبا سه برابر بینندگان اپیزود اول فصل دوم این سریال بوده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این آمار که توسط موسسه اشتراک ویدیویی نیلسن منتشر شده، نشان دهنده تاثیر در خانه ماندن مردم روی تعداد بینندگان سرویس‌های استریم است. نتفلیکس پیش‌بینی کرده این سریال با بازی جیسون بیتمن (Jason Bateman)، لارا لینی (Laura Linney) و جولیا گارنر (Julia Garner) طی یک ماه ابتدایی پخش، ۲۹ میلیون مخاطب داشته باشد.

طبق این آمار، در روز اول پخش فصل سوم Ozark، تقریبا ۹۷۵ هزار بیننده آن را تماشا کرده‌اند، که این رقم در روز دوم و سوم بیشتر از یک میلیون نفر بوده است. طی ۱۰ روز ابتدایی پخش فصل سوم، ۱۶.۴ میلیون نفر آن را تماشا کرده که در مقایسه با فصل دوم تقریبا یک و نیم برابر شده است.

آمار نتفلیکس براساس تعداد خانوارهایی است که این سریال را برای تماشا انتخاب کرده‌اند، اما آمار نیلسن فقط شامل تلویزیون‌ها در آمریکا می‌شود. طبق آمار نیلسن، Ozark از نظر تعداد مخاطب در یک ماه اول پخش مشابه The Crown بوده و ۲۱ میلیون بیننده داشته است. به عنوان مثال، سریال اریجینال The Witcher «ویچر» در یک ماه اول پخش، ۷۶ میلیون مخاطب داشت.

منبع:‌ Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.