جزئیات داستانی فیلم ساخته نشده The Raid 3 مشخص شدند

24 April 2020 - 14:00

گرث اونز (Gareth Evans) با ساخت فیلم The Raid «یورش» در سال ۲۰۱۱ نام خودش را بر سر زبان‌ها انداخت، که تعریف جدیدی از ژانر اکشن را برای نسل جدید ارائه داد و همگان را با ایکو اویس (Iko Uwais) آشنا کرد. در سال ۲۰۱۴ شاهد دنباله آن فیلم بودیم که مورد توجه قرار گرفت، اما خیلی زود مشخص شد فیلم سومی در کار نخواهد بود. حالا اونز جزئیات داستانی فیلم The Raid 3 که هرگز ساخته نشد را منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در فیلم سوم تمرکز داستان روی راما با بازی اویس نبوده و یکی از شخصیت‌های The Raid 2 نقش اصلی را داشته است. همچنین قرار بوده بخش اول فیلم سوم شبیه فیلم دوم باشد و از یک صحنه خاص مسیر متفاوتی را پیش بگیرد. این فیلم قرار بوده درباره گروهی ژاپنی باشد که برای کشتن رئیس گوتو به جاکارتا فرستاده می‌شوند. اونز درباره فیلم سوم که دقیقا پس از فیلم دوم شروع می‌شده گفته است:

تمرکز ما روی گروه ژاپنی قرار میگیره که با خودشون میگن حالا که همه رو کشتیم و کسی نمونده چکار کنیم؟ اونا سوار ماشین‌ها میشن و همینطور که دارن از اونجا میرن، چند تا ماشین دیگه بهشون حمله میکنن و با هم تصادف میکنن. گوتو، پسرش و دستیارش تنها افرادی هستن که از حمله جون سالم به در بردن، بعدش تیتراژ ابتدایی فیلم نشون داده میشه.

در واقع دستیار گوتو که قرار بود همه سیاستمداران و پلیس‌ها رو بکشه با رئیس اصلی در توکیو تماس میگیره و میگه گوتو دیوانه شده و معلوم نیست چکار میکنه، حالا من چکار کنم؟ اونا بهش میگن حواست بهش باشه و ما افرادی می‌فرستیم تا حسابش رو برسن، و اگه خودت این کارو بکنی، قلمروی اون مال تو میشه. اما این حمله طبق نقشه پیش نمیره، سروکله گروه ژاپنی پیدا میشه و گوتوها رو میکشن. گوتو اصلا خبر نداره دستیارش به اون خیانت کرده و داره این بلا رو سرش میاره.

اونز گفته پس از آن، فیلم سوم مسیر متفاوتی را پیش گرفته و از شهر خارج شده و به جنگل‌های جاوه می‌رود و به نوعی شبیه فیلم Predator «غارتگر» می‌شود و رئیس مافیای ژاپنی با یک دوست قدیمی همکاری می‌کند تا حساب آن گروه ژاپنی را برسند.

این فیلم قرار بوده فرنچایز The Raid را وارد مسیر متفاوتی کند، اما به شکلی که احتمالا طرفداران از آن رضایت نداشتند. اونز هم گفته حالا که طرفداران می‌دانند قرار بوده در فیلم سوم چه اتفاقاتی بیفتد، احتمالا دیگر از من نخواهند آن را بسازم.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.