سریال جدید Star Wars توسط لسلی هیدلند در دیزنی پلاس در دست ساخت است

24 April 2020 - 12:30

به گزارش سایت خبری ورایتی (Variety)، یک سریال جدید Star Wars (جنگ ستارگان) توسط خالق و شورانر Russian Doll (عروسک روسی): لسلی هیدلند (Leslye Headland) در دیزنی پلاس (+Disney) در دست ساخت است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جزئیات داستان سریال مشخص نیست، اما گزارشات خبری حاکی از آن است که این سریال یک سریال زن-محور خواهد بود، و در مقایسه با پروژه‌های دیگر، در قسمت متفاوتی از جدول زمانی Star Wars اتفاق می‌افتد.

هیدلاین، علاوه بر نگارش فیلم‌نامه، شورانر سریال نیز خواهد بود، که هم‌اکنون کارهایش در حال انجام است.

علاوه بر ساخت Russian Doll که نامزد دریافت جایزه امی شده است، از دیگر کارهای موفق هیدلند- نویسنده و کارگردانی که خود دو مرتبه نامزد جایزه امی شده است- می‌توان به سریال Seven Deadly Plays (هفت بازی کشنده)، بازسازی About Last Night (درباره آخرین شب) محصول ۲۰۱۴، و Sleeping With Other People (خوابیدن با افراد دیگر) اشاره کرد، او در دو فیلم اول و آخر هم کارگردان و هم فیلم‌نامه‌نویس پروژه بوده است. و از جمله کارهای تلویزیونی‌اش می‌توان از Terriers (تریرز)، Blunt Talk (صحبت بلانت)، SMILF (اسمیلف)، و Black Monday (دوشنبه سیاه) نام برد. هیدلند در حال حاضر با استودیوی Fox 21 Television Studios یک قرارداد کلی دارد.

آخرین خبرها حاکی از این است که تولید فصل سوم The Mandalorian (ماندالورین) تاکنون کلید خورده است. از جمله سریال‌های دیگر Star Wars که هم‌اکنون در دست ساخت هستند، می‌توان به سریال اوبی- وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi) با هنرمندی ایوان مکگرگور (Ewan McGregor) و سریال پیش‌درآمد Rogue One (روگ وان) با هنرمندی دیگو لونا (Diego Luna) در نقش کاسیان آندور اشاره نمود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.