یونیورسال فرنچایز LEGO را از برادران وارنر خریداری کرد

24 April 2020 - 13:30

فرنچایز میلیارد دلاری LEGO «لگو» استودیوی برادران وارنر را به مقصد یونیورسال ترک کرد. دانا لنگلی (Donna Langley) از یونیورسال و جیل ویلفرت (Jill Wilfert) از گروه لگو قرارداد انحصاری پنج ساله برای ساخت فیلم‌های سینمایی لگویی توسط یونیورسال را امضا کردند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم‌های لگو به تازگی جذابیت خود را از دست داده بودند، اما برای هر استودیویی فرنچایز پرسودی خواهند بود. مثلا اولین فیلم فرنچایز قبلی به نام The LEGO Movie «فیلم لگو» به نویسندگی و کارگردانی کریس میلر (Chris Miller) و فیل لرد (Phil Lord) واقعا عالی بود و ایده ساخت فیلمی براساس اسباب بازی‌های آجری را گسترش داد، و اینکه آن فیلم نامزد بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۵ هم نشد واقعا جای تعجب دارد. دنباله آن به نام The LEGO Movie 2: The Second Part «فیلم لگو ۲: بخش دوم» پسرفتی برای این سری بود، The LEGO Batman Movie «فیلم لگو بتمن» واقعا عالی بود، اما The LEGO Ninjago Movie «فیلم لگو نینجاگو» زیاد مورد توجه قرار نگرفت. اما نکته مهم اینجاست که این فیلم‌ها روی هم در باکس آفیس فروش بیش از یک میلیارد دلار داشتند.

جذاب‌ترین نکته اینجاست که حالا یونیورسال می‌تواند محتواهای موجود خودش را لگویی کند، دقیقا همان کاری که وارنر با بتمن انجام داد. ساخت فیلم Fast and the Furious «سریع و خشمگین» لگویی احتمالا اعصاب مخاطبان را بیش از پیش خورد کند، اما یونیورسال دنیای هیولایی خودش به علاوه Jurassic Park «پارک ژوراسیک» را هم دارد که می‌تواند آن‌ها را به شکل لگویی بازسازی کند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.