نتفلیکس فیلم Enola Holms را پخش می‌کند

24 April 2020 - 18:30

نتفلیکس سفارش ساخت فیلم ماجراجویی درباره خواهر نوجوان شرلوک هولمز، انولا هولمز، را داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

میلی بابی بروان (Millie Bobby Brown) بازیگر سریال Stranger Things نقش اول فیلم است که نتفلیکس حق توزیع و پخش جهانی آن جز چین را بدست آورده است.

این فیلم اقتباسی از مجموعه کتاب برنده ادگار، نوشته نانسی اسپرینگر (Nancy Springer) است که هری بردبیر (Harry Bradbeer) کارگردانی می‌کند و سم کلفلین (Sam Caflin)، فیونا شا (Fiona Shaw)، هلنا بونهم کارتر (Helena Bonham) و هنری کویل (Henry Cavill) را در اختیار خواهد داشت.

مری پرنت (Mary Parent)، الکس گارسیا (Alex Garcia) و علی مندس (Ali Mendes) این فیلم را بطور مشترک با بروان و خواهرش پیگ بروان (Paige Brown) تولید می‌کنند. جک تورن (Jack Thorne) فیلم‌نامه کار را می‌نویسد.

مجموعه کتب اسپرینگر با The Case of the Missing Marquess شروع شدند و شش کتاب منتشر شد که داستان شرلوک و خواهد جوانترش، انولا، است که به نوبه خود کارآگاه توانمندی است.

پلات فیلم درباره ناپدید شدن مادر انولا در تولد ۱۶ سالگی اش است. او از برادران بزرگ خود کمک می‌خواهد اما آن‌ها بجای کمک بیشتر تمایل دارند او را به مدرسه بفرستند. انولا به لندن می‌رود و در جستجوی مادرش با شخصیت‌های رنگارنگی مواجه می‌شود.

این فیلم سپتامبر ۲۰۱۹ به کار فیلم‌برداری‌اش پایان داد و فیلم Legendary تلقی می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.